Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Powiat Nowosolski
|
Ulica |
ul. Moniuszki
|
Miejscowość |
Nowa Sól
|
Kod Pocztowy |
67100
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
684 586 800
|
Fax |
684 586 831
|
Email |
przetargi@powiat-nowosolski.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.powiat-nowosolski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-nowosolski.pl
|
Regon |
97077758800000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia w obszarze kompetencji kluczowych w Powiecie Nowosolskim poprzez modernizację i doposażenie Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Soli ”
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat-nowosolski.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-nowosolski.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Nowosolski, ul.Moniuszki 3b,67-100 Nowa Sól, sekretariat - pok.109
|
Numer referencyjny |
IF.272.05.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
45
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania jest kryterium oceny ofert i wykonanie zamówienia w krótszym terminie spowoduje otrzymanie wyższej ilości punktów przy ocenie ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Uwaga: Dokumenty, o którym mowa pkt. 6.3. należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) oraz Kodeks cywilny. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1.ppkt 4 i ppkt 5 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę:
1) Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ;
2) Formularz cenowy – wg załącznika nr 1/1 ;
3) Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpis z Krajowego Rejestru
Sądowego, informacji o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej)
potwierdzającego , że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwe umocowaną. Jeżeli oferta, w
tym wszystkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę (-y) działającą (-e) na podstawie
pełnomocnictwa , do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie , że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ;
5) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ;
6) Upoważnienie dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W
przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo, dla podmiotu reprezentującego
kilku wykonawców;
7) Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załączyć w przypadku polegania
na osobach lub sytuacji innych podmiotów
UWAGA
a) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 4 i ppkt 5 niniejszego punktu będą
stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie , o którym
mowa w ppkt 4 i ppkt 5 niniejszego punktu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza
informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt.4 i ppkt 5 niniejszego
punktu .
d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a
ustawy pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ppkt. 4 i
ppkt.5 niniejszego punktu.
e) Oświadczenie , o którym mowa w ppkt.4 i ppkt 5 niniejszego punktu należy złożyć w oryginale.
f) Pełnomocnictwa zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks
cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 – tekst jednolity) winny być złożone w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie.
6.2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez
wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiat-nowosolski.pl
informacji , o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp :
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r.,
poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg
załącznika nr 6 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu;
Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
20.1 Treść wzoru umowy zawiera załącznik nr 5 SIWZ . 20.2 Ewentualne zmiany dokonane przez Wykonawcę w przywołanym powyżej projekcie nie będą przez Zamawiającego uwzględnione. 20.3 Zmiany umowy: ZMIANY UMOWY 1. „Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy w sytuacjach opisanych w ust. 8 poniżej. 3.Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonane : a) z powodu zaistnienia pomyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) w zakresie aktualizacji danych wykonawcy; c) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy; d) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, e) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu i 19 oprogramowania ; w takiej sytuacji zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę oprogramowania będącego przedmiotem umowy na inny o lepszych bądź takich samych cechach , parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana oprogramowania nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy, f) w przypadku wystąpienia siły wyższej np. : wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. g) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy; h) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 2. Strona powołująca się na okoliczność uzasadniającą zmianę postanowień Umowy, zobowiązana jest powiadomić pisemnie drugą Stronę o jej wystąpieniu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia jej zaistnienia, występując o dokonanie zmiany. 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu przepisu art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. Zmiana taka wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. b) zmiana wskazanych w Umowie danych adresowych lub numerów faksów . Zmiana taka może być dokonywana przez Stronę, której dotyczy i staje się skuteczna wobec drugiej Strony po jej pisemnym zawiadomieniu.”
|
Kryt 0 |
CENA
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
11/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|