Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 2063
|
Ulica |
Stefana Banacha
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-909
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
261 824 121
|
Fax |
261 824 108
|
Email |
ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Regon |
010210333
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Jednostka Wojskowa Nr 2063
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa
|
Numer referencyjny |
019/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonanych dostaw (co najmniej 2 dostaw), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej dostawy potwierdzonej odrębną umową nie mniejszą niż: 100 000,00 zł brutto (na formularzu określonym w zał. nr 5 do SIWZ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 mies. przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 mies. przed terminem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1)ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2)zmiany osób wykazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że osoby wskazane do przejęcia obowiązków wynikających z pełnionych funkcji, będą posiadały przygotowanie, co najmniej równe przygotowaniu osób dotychczas pełniących tę funkcję oraz będą spełniały wymogi określone w SIWIZ;
3)istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy;
4) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, w miejscu realizacji umowy, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
a)o charakterze niezależnym od Stron
b)którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy
c)którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności
d)której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie
w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia;
2)zaistnienia okoliczności leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, w szczególności spowodowanych, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub decyzjami przełożonych, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy.
3)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ i umową.
4)konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
2. ZAMAWIAJACY zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY, w zakresie możliwości realizacji dodatkowych dostaw, przez dotychczasowego WYKONAWCĘ, które nie zostały objęte przedmiotem umowy ( zamówieniem podstawowym ), o ile zmiany w tym zakresie stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) zmiana WYKONAWCY nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
2) zmiana WYKONAWCY spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne
zwiększenie kosztów dla ZAMAWIAJĄCEGO,
3) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości przedmiotu umowy określonej pierwotnie w umowie.
3. ZAMAWIAJĄCY przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, pomimo iż działał z należytą starannością,
2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości przedmiotu umowy określonej pierwotnie w umowie.
4. ZAMAWIAJĄCY przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY, jeżeli dotychczasowego WYKONAWCĘ ma zastąpić nowy WYKONAWCA:
1) na podstawie postanowień umownych, które określają zakres tych
zmian w szczególności możliwość zmiany wynagrodzenia WYKONAWCY i charakter oraz warunki wprowadzenia tych zmian,
2) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego WYKONAWCY lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
3) w wyniku przejęcia przez ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązań WYKONAWCY względem jego podwykonawców.
5. ZAMAWIAJĄCY przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano WYKONAWCY, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
6. ZAMAWIAJĄCY przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp oraz jest mniejsza od 10% wartości przedmiotu umowy określonej pierwotnie w umowie.
Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
Cena brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
10/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
8:45
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|