| Biuletyn | 2017 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Miejskie Przedszkole Nr 40 | 
							                									
						| Ulica | ul. Szczekocińska | 
							                									
						| Nr domu | 13 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Zielona Góra | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 65318 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Województwo | lubuskie | 
							                									
						| Tel | 684 537 277 | 
							                							                									
						| Email | mp40zgora@onet.pl | 
							                							                							                									
						| Adres strony url | http://mp40.zielonagora.pl/ | 
							                							                									
						| Regon | 36197878900000 | 
							                							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak | 
							                									
						| Nazwa projektu programu | ramach projektu „Moje wesołe przedszkole” NR RPLB.08.01.03-08-0005/15-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamówienia | jednostka organizacyjna administracji samorządowej | 
							                							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.przedszkole40.bipzielonagora.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.przedszkole40.bipzielonagora.pl | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | fotma pisemna | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | Tak | 
							                									
						| Oferty lub wnioski | Wszystkie | 
							                							                									
						| Zastrezega prawo grup czesci | możliwość złożenia zamówienia na wszystke części | 
							                									
						| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 5 | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Miejskie Przedszkole nr 40 ul. Szczekocińska 13, 65-318 Zielona Góra | 
							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | 1.2017 | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 40 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Tak | 
							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst | Zamawiający przewiduje dokonanie zamówienia z wolnej ręki na podstawie w/w przepisu, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w ramach możliwości finansowych Zamawiającego wynikających z oszczędności lub po otrzymaniu dodatkowych środków na realizację ewentualnego zamówienia. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Informacje na temat katalogow | Termin wykonania wszystkich części jest kryterium oceny ofert i wykonanie zamówienia w krótszym terminie spowoduje otrzymanie wyższej ilości punktów przy ocenie ofert | 
							                									
						| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie | 
							                							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie | 
							                							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie | 
							                							                									
						| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Uwaga: Dokumenty, o którym mowa pkt. 6.3. należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) oraz Kodeks cywilny. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1.ppkt 4 i ppkt 5 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. | 
							                							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wg załącznika nr 1/1; 1/2; 1/3; 1/4; 1/5 do SIWZ – w zależności od CZĘŚCI, na
którą wykonawca składa ofertę; 3) Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, informacji o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej)
potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwe umocowaną. Jeżeli oferta, w tym wszystkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę (-y) działającą (-e) na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ; 5) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ; 6) Upoważnienie dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo, dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców;
7) Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów UWAGA a) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 4 i ppkt 5 niniejszego punktu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ppkt 4 i ppkt 5 niniejszego punktu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt.4 i ppkt 5 niniejszego punktu.d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ppkt. 4 i ppkt.5 niniejszego punktu.
e) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt.4 i ppkt 5 niniejszego punktu należy złożyć w oryginale. f) Pełnomocnictwa zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 – tekst jednolity) winny być złożone w formie oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie. | 
							                							                							                									
						| Czy wadium | Nie | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie | 
							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                							                									
						| Czy ograniczenie liczby uczestnikow | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy obejmuje ustanowienie | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie | 
							                									
						| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | 20.1 Treść wzoru umowy zawiera załącznik nr 5 SIWZ. 20.2 Ewentualne zmiany dokonane przez Wykonawcę w przywołanym powyżej projekcie nie będą przez
Zamawiającego uwzględnione. 20.3 Zmiany umowy: ZMIANY UMOWY 1. „Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy w sytuacjach opisanych w ust. 8 poniżej. 3.Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonane: a) z powodu zaistnienia pomyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) w zakresie aktualizacji danych wykonawcy; c) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy;
d) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, e) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu i oprogramowania; w takiej sytuacji zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę oprogramowania będącego przedmiotem umowy na inny o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana oprogramowania nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy,
f) w przypadku wystąpienia siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy; h) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 2. Strona powołująca się na okoliczność uzasadniającą zmianę postanowień Umowy, zobowiązana jest powiadomić pisemnie drugą Stronę o jej wystąpieniu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia jej zaistnienia, występując o dokonanie zmiany. 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu przepisu art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. Zmiana taka wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
b) zmiana wskazanych w Umowie danych adresowych lub numerów faksów . Zmiana taka może być dokonywana przez Stronę, której dotyczy i staje się skuteczna wobec drugiej Strony po jej pisemnym zawiadomieniu.” | 
							                							                									
						| Kryt 0 | cena | 
							                									
						| Kryt 0p | 60 | 
							                									
						| Czy będzie aukcja | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data składania wniosków | 10/04/2017 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 15:00 | 
							                							                							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Le czy nast | Nie | 
							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Tak | 
							                							                									
						| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | Nie | 
							                									
						| IV 3 1 Przewidziany podzial | Nie | 
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 3 2 PodzialDialogu | Nie | 
							                							                							                							                									
						| IV 3 3 PodzialNegocjacji | Nie | 
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie | 
							                							                							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy unieważnienie | Tak |