Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Ulica |
al. Mickiewicza
|
Nr domu |
21
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31120
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
126 624 413
|
Fax |
126 624 410
|
Email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Adres strony url |
http://www.ur.krakow.pl
|
Regon |
181500000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.dzp.ur.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej (pisemnej)
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w budynku głównym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Adama Mickiewicza 21, 31-120 Kraków (Kancelaria Uczelni - pok. nr 7)
|
Numer referencyjny |
DZP-291-337/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie/ w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie/ w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie/ w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Uwaga! Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty/ oświadczenia się znajdują.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany formularz (druk) „Oferta” (Załącznik nr 1 do SIWZ – Oferta (właściwa);
2) Wypełniony i podpisany formularz „Opis Parametrów Technicznych/ Szczegółowy Opis i Zakres Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy” - Załącznik nr 2.1. do SIWZ – stanowiący integralną część Oferty;
3) Wypełniony i podpisany „Dokument Gwarancyjny” – Załącznik nr 2.2. do SIWZ – stanowiący integralną część Oferty’
4) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo (oryginał albo kopia):
a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru).
b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona notarialnie za zgodność
z oryginałem.
5) Dodatkowo – jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść Oferty na podstawie art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp – zobowiązany jest załączyć do Oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie dodatkowej koperty/ nieprzejrzystej folii, opatrzonej stosowną klauzulą, np.: „Zastrzeżona część oferty”. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej Oferty. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa nie będą udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności
w razie:
1) zmiany adresu, pod który meble mają być dostarczone pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie;
2) przedłużenia terminu wykonania umowy, z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy (w tym także działania ‘”siły wyższej”).Wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:
a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego (pisemnie) najpóźniej na 2 dni robocze przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości realizacji umowy w terminie umówionym podając uzasadnienie.
b) Wykonawca zaproponuje nowy dodatkowy termin wykonania umowy. W przypadku braku zgody Zamawiającego (na piśmie), Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy.
3) gdy w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model mebla nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji), pod warunkiem zastąpienia go meblem o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie brutto.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
10/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|