Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Data publikacji 2017-03-31
Data zakończenia 2017-04-10 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56354 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zwanych dalej „meblami”.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2.1. do SIWZ - Opis Parametrów Technicznych/ Szczegółowy Opis i Zakres Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Ulica al. Mickiewicza
Nr domu 21
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31120
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 126 624 413
Fax 126 624 410
Email dzp@ar.krakow.pl
Adres strony url http://www.ur.krakow.pl
Regon 181500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.dzp.ur.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej (pisemnej)
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w budynku głównym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Adama Mickiewicza 21, 31-120 Kraków (Kancelaria Uczelni - pok. nr 7)
Numer referencyjny DZP-291-337/2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie/ w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie/ w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie/ w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Uwaga! Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty/ oświadczenia się znajdują.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz (druk) „Oferta” (Załącznik nr 1 do SIWZ – Oferta (właściwa); 2) Wypełniony i podpisany formularz „Opis Parametrów Technicznych/ Szczegółowy Opis i Zakres Przedmiotu Zamówienia/Formularz Cenowy” - Załącznik nr 2.1. do SIWZ – stanowiący integralną część Oferty; 3) Wypełniony i podpisany „Dokument Gwarancyjny” – Załącznik nr 2.2. do SIWZ – stanowiący integralną część Oferty’ 4) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo (oryginał albo kopia): a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. 5) Dodatkowo – jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść Oferty na podstawie art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp – zobowiązany jest załączyć do Oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie dodatkowej koperty/ nieprzejrzystej folii, opatrzonej stosowną klauzulą, np.: „Zastrzeżona część oferty”. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej Oferty. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa nie będą udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w razie: 1) zmiany adresu, pod który meble mają być dostarczone pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) przedłużenia terminu wykonania umowy, z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy (w tym także działania ‘”siły wyższej”).Wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego (pisemnie) najpóźniej na 2 dni robocze przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości realizacji umowy w terminie umówionym podając uzasadnienie. b) Wykonawca zaproponuje nowy dodatkowy termin wykonania umowy. W przypadku braku zgody Zamawiającego (na piśmie), Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy. 3) gdy w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model mebla nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji), pod warunkiem zastąpienia go meblem o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie brutto.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)