Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Ulica |
Rynek
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-101
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 777 94 45
|
Fax |
71 777 94 50
|
Email |
zp@theworldgames2017.com
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.theworldgames2017.com/
|
Regon |
2235869300000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.theworldgames2017.com/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rynek 13, 50-101 Wrocław
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/9/2017
|
Rodz zam |
D
|
Szacunkowa wart zam calosc |
448379.50
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp , Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 (przesłanki obligatoryjne) i spełniają warunki udziału
w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b pkt 3) uPzp oraz dostarczą dokumenty wskazane w art. 25 ust. 1 pkt 2) uPzp.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada minimum trzyletnie, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy –w tym okresie, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum dwóch dostaw materiałów promocyjno - informacyjnych o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda.
oraz Wykonawcy, którzy wykażą, że oferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dostarczy próbki przedmiotu zamówienia, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w OPZ. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia próbki dla pozycji 1, 2, 5, 7, 9 (w ilości 1 sztuki z każdego rodzaju gadżetu) w tabeli nr 1.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w rozdziale art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające iż powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, wraz z ofertą, dostarczy próbki przedmiotu zamówienia, potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia próbki dla pozycji 1, 2, 5, 7, 9 (w ilości 1 sztuki z każdego rodzaju gadżetu) w tabeli nr 1 Opisu Przedmiotu Zamówienia.
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
14 000 PLN (słownie: czternaście tysięcy i 00/100);
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, ze zm.).
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy – przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy;
2) zmiana obowiązującej stawki VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy – na skutek zmian przepisów prawnych;
4) wstrzymania wykonania Przedmiotu umowy przez Zamawiającego – z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
5) wystąpienia innych okoliczności, pod warunkiem, że nie można ich było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i zaistniały z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych, niż określone w ust. 1 niniejszego paragrafu umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, a w szczególności nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umów (np. zmiana nr rachunku bankowego);
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
Całkowita cena brutto zamówienia
|
Kryt 0p |
70
|
Data składania wniosków |
10/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 6 |
Termin i miejsce otwarcia ofert: 10/04/2017, godz. 13:30, siedziba Zamawiającego.
|