Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2017 roku Cześć I – Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2017 roku. Elementy umundurowania powinny odpowiadać wzorcom określonym w: a) Rozporządzeniu Ministra z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1876), b) Zarządzeniu nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, c) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno–technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, d) Zarządzeniu nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno–technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, e) Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno–technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Część II – Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2017 roku. Odzież i obuwie BHP powinny odpowiadać wzorcom określonym w: a) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259, poz. 2173) b) Protokole dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 styczeń 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku. Odzież ochronna i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach oraz powinny posiadać oznakowanie symbolem CE potwierdzające spełnienie wymagań uregulowanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21.12.2005 r. (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173). Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno–technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo – Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: - wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.WMKg09ozXcs - szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczno–technologiczna zamieszczona pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.WMKhGtozXcs . Podane nazwy i składniki materiałów określające minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w SIWZ przy zachowaniu zgodności ze wzorcem munduru oraz w/w zarządzeniami dot. mundurów leśnika. Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta
OpisElementy umundurowania powinny odpowiadać wzorcom określonym w: a) Rozporządzeniu Ministra z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1876), b) Zarządzeniu nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, c) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno–technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, d) Zarządzeniu nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno–technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, e) Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno– technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie ilościowe na poszczególne artykuły umundurowania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno–technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo – Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: - wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.VPAXNeH1qes - szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczno– technologiczna zamieszczona pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno- technologiczna#.VsRrCBbxKM8 Podane nazwy i składniki materiałów określające minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w SIWZ przy zachowaniu zgodności ze wzorcem munduru oraz w/w zarządzeniami dot. mundurów leśnika. Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta.Odzież i obuwie BHP powinny odpowiadać wzorcom określonym w: a) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259, poz. 2173) b) Protokole dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 styczeń 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku. Odzież ochronna i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach oraz powinny posiadać oznakowanie symbolem CE potwierdzające spełnienie wymagań uregulowanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21.12.2005 r. (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173). Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie ilościowe na poszczególne artykuły zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta. |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Nadleśnictwo Głogów
|
Ulica |
ul. Fabryczna
|
Nr domu |
57
|
Miejscowość |
Głogów Małopolski
|
Kod Pocztowy |
36060
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
017 8517428, 8517694, 8516046
|
Fax |
017 8517694
|
Email |
glogow@lasy-krosno.com.pl; nadlglog@rz.onet.pl
|
Adres strony url |
http://www.glogow.krosno.lasy.gov.pl/
|
Regon |
69002867900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_glogow_malopolski/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_glogow_malopolski/zamowienia_publiczne
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
SA.270.22.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: dla części I: 50 000,00 zł dla części II: 50 000,00 zł. Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): dla części I minimum trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, dla części II minimum trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3. stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: Część I: min. 50 000,00 złotych; Część II: min. 50 000,00 złotych. 2) wykaz minimum trzech dostaw odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż: część I: 50 000,00 zł brutto część II: 50 000,00 zł brutto wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), 3) dowody określające czy dostawy wykonane przez wykonawcę i wymienione w Zał. nr 7 do SIWZ „ Zdolności zawodowe” zostały wykonane należycie; 1.1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 1.1), zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. 1.2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na termin składania ofert oprócz oświadczeń o których mowa w pkt. III.3) niniejszego ogłoszenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (wzór - załącznik nr 10 do SIWZ). Dodatkowo wraz z ofertą POWINNY BYĆ ZŁOŻONE: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - jeżeli dotyczy. 2) Informacja Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z pkt 14.7 SIWZ (wzór - załącznik nr 9 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Część 1 zamówienia: Wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych poprzez przedstawienie świadectwa zgodności wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu. W przypadku, gdy świadectwo nie jest wystawione na oferenta należy przedstawić ważne (do 6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienie do posługiwania się niniejszym dokumentem. W przypadku braku w/w dokumentów należy przedstawić inne, równoważne dokumenty świadczące o spełnieniu wymogów jakościowych oferowanych artykułów. Część 2 zamówienia: Wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie odpowiednich certyfikatów i deklaracji WE na oferowane artykuły.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
07/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa w pkt 1. 7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą 8. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9.6.2 SIWZ. 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także dokumenty dotyczące tych podmiotów. 10. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom jest zobowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt 8.2 SIWZ , natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 7.2. SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 9.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców.
|
IV 6 5 |
Nie
|