Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych druków do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych.

Data publikacji 2017-04-04
Data zakończenia 2017-04-12 11:30:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58302 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 223000003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

3.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych do niżej wymienionych lokalizacji:
Część I:
 Sąd Okręgowy w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32, ul. Hejmowskiego 2, ul. Szyperskiej 14, Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Chrobrego 7, Oddział Zamiejscowy w Pile przy Al. Powstańców Wlkp. 79
Część II:
 Sąd Rejonowy w Chodzieży, ul. Krasińskiego10, 64-800 Chodzież,
 Sąd Rejonowy w Gostyniu, ul. Sądowa 1, 63-800 Gostyń,
 Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki i Wigury 3, 62-065 Grodzisk Wlkp.,
 Sąd Rejonowy w Kościanie, Pl. Niezłomnych 2, 64-000 Kościan,
 Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu, Pl. Niepodległości 31, 64-300 Nowy Tomyśl,
 Sąd Rejonowy w Obornikach, ul. Piłsudskiego 47, 64-600 Oborniki,
 Sąd Rejonowy w Rawiczu, ul. Ignacego Buszy 1, 63-900 Rawicz,
 Sąd Rejonowy w Śremie, ul. Franciszkańska 4, 63-100 Śrem,
 Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., ul. Stary Rynek 6, 63-300 Środa Wlkp.,
 Sąd Rejonowy w Wolsztynie, ul. Mickiewicza 2, 64-200 Wolsztyn,
 Sąd Rejonowy we Września, ul. Jana Pawła II 10, 62-300 Września
 Sąd Rejonowy w Złotowie, ul. Konopnickiej 15, 77-400 Złotów


Opis

2.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych do niżej wymienionych lokalizacji:
Część I:
 Sąd Okręgowy w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32, ul. Hejmowskiego 2, ul. Szyperskiej 14, Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Chrobrego 7, Oddział Zamiejscowy w Pile przy Al. Powstańców Wlkp. 79
2.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych do niżej wymienionych lokalizacji:
Część II:
 Sąd Rejonowy w Chodzieży, ul. Krasińskiego10, 64-800 Chodzież,
 Sąd Rejonowy w Gostyniu, ul. Sądowa 1, 63-800 Gostyń,
 Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki i Wigury 3, 62-065 Grodzisk Wlkp.,
 Sąd Rejonowy w Kościanie, Pl. Niezłomnych 2, 64-000 Kościan,
 Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu, Pl. Niepodległości 31, 64-300 Nowy Tomyśl,
 Sąd Rejonowy w Obornikach, ul. Piłsudskiego 47, 64-600 Oborniki,
 Sąd Rejonowy w Rawiczu, ul. Ignacego Buszy 1, 63-900 Rawicz,
 Sąd Rejonowy w Śremie, ul. Franciszkańska 4, 63-100 Śrem,
 Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., ul. Stary Rynek 6, 63-300 Środa Wlkp.,
 Sąd Rejonowy w Wolsztynie, ul. Mickiewicza 2, 64-200 Wolsztyn,
 Sąd Rejonowy we Września, ul. Jana Pawła II 10, 62-300 Września
 Sąd Rejonowy w Złotowie, ul. Konopnickiej 15, 77-400 Złotów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Sąd Okręgowy w Poznaniu
Ulica ul. Hejmowskiego
Nr domu 2
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61736
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 61 62 83 004
Fax 61 62 83 035
Email inwest@SOP.internetdsl.pl
Adres strony url www.poznan.so.gov.pl
Regon 32385500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Hejmowskiego 2, Poznań
Numer referencyjny ZP-226-3/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: co najmniej 2 dostawy druków w kwocie nie mniejszej niż 90 000,00 zł. wynikającej z każdej umowy oddzielnie - w zakresie części I oraz II
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej.
Wadium Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I 3 250 zł (trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). Dla części II 3 650 zł (trzy tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy .Przewidywane zmiany umowy: a)Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług (VAT), obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania umowy. W przypadku zmiany stawek VAT, Wykonawca wystawia fakturę VAT na kwotę brutto uwzględniającą tę zmianę, przy zachowaniu stałej ceny jednostkowej netto. b) Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany mogą dotyczyć:  terminu wykonania umowy,  zakresu zamówienia 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana terminu wykonania usług objętych umową może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej ( np. klęski żywiołowe ); b) na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego, które to zmiany są niezależne od Zamawiającego, a są efektem działania jednostki organizacyjnej udzielającej środki na realizację przedmiotu zamówienia
Kryt 0 Cena oferty
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 12/04/2017
Godzina składania wniosków 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowią załączniki nr 8 do SIWZ.
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)