Dostawa druków, formularzy resortowych, rejestrów, książek do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu.

Data publikacji 2017-04-05
Data zakończenia 2017-04-14 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59328 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą druków, formularzy resortowych, rejestrów i książek do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Jana Kochanowskiego
Nr domu 2a
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-844
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 61 8412743
Fax 61 8412744
Email przetargi@po.policja.gov.pl
Regon 630703410
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,Tabela.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,Tabela.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego bądź kuriera
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Dabrowskigo 17 A, 60-838 Poznań
Numer referencyjny ZZP-2380-9/2017
Rodz zam D
Okres2c 30/06/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw druków (w tym w postaci książek i rejestrów) dla administracji publicznej o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający dokona oceny w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 13 - 22 oraz ust. 5 pkt. 2 - 8 uPzp na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. IV.4 SIWZ a w zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 23 i ust. 5 pkt. 1 na podstawie niżej określonych oświadczeń i dokumentów. 1) Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp zobowiązany będzie złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Przedmiotowy odpis innego podmiotu lub podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy w ofercie wskazał podwykonawcę. 1. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Jeżeli wykonawca lub podwykonawca wskazany przez niego w ofercie nie będący innym podmiotem ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.5.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca lub podwykonawca wskazany przez niego w ofercie, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, które winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca lub podwykonawca wskazany przez niego w ofercie, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy wskazanego przez niego w ofercie, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. VI.5 i VI.6 sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz tłumaczeniem na język polski.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 2) ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca lub podwykonawca, któremu wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy określonej w § 4 ust. 1 umowy; 2) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy; 3) zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) Zamawiający dopuszcza zmiany pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia na inny pod warunkiem, że cena jednostkowa zmienionego przedmiotu zamówienia nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania z zachowaniem wszelkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy pod warunkiem zachowania funkcjonalności i przeznaczenia przedmiotu zamówienia. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia spowodowane np. wycofaniem oferowanego produktu z produkcji, wprowadzenie na rynek nowego produktu o lepszych właściwościach; b) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia - pod warunkiem, że zmiana, o której mowa w lit. a i b nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy. 4) zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) wzrostu albo zmniejszenia stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Jeśli zmiany, o których mowa w lit. b lub c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję zmiany wysokości kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku wspólnych ustaleń – negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia. Przepis pkt. 3 mają zastosowanie tylko w przypadku wydłużenie czasu trwania umowy powyżej 12 miesięcy. 2. Dopuszczalne są zmiany określone w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 Ustawy Pzp z uwzględnieniem zasad określonych w art. 144 ust. 1 d Ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 144 ust. 1a i 1b Ustawy Pzp. 3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uzasadniających dokonania tej zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)