dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-14 09:30:00
Instytucja Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60079 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2020 r. spełniających wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji
i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038)

Rodzaje tablic:
Tablice zwyczajne, zabytkowe, indywidualne:
Samochodowe – 35 000 kpl.
Motocyklowe / Ciągnikowe – 4 000 szt.
Motorowerowe – 1 000 szt.
Na przyczepy – 3 000 szt.

Tablice tymczasowe:
Samochodowe – 300 kpl.
Samochodowe – 200 szt.
Motocyklowe – 100 szt.

Tablice tymczasowe badawcze:
Samochodowe – 10 kpl.
Inne: 5 szt.

Tablice dyplomatyczne:
Samochodowe: 5 kpl.

Wtórnik tablic rejestracyjnych: 1200 szt.

Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i utylizacji zużytych tablic rejestracyjnych. Cena nowych tablic rejestracyjnych samochodowych będzie pomniejszona o wartość oddanych przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy zużytych tablic rejestracyjnych.
Odbiór oraz utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się na koszt Wykonawcy na każdorazowy wniosek Zamawiającego. Odbiór tablic rejestracyjnych będzie następować po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Białymstoku,
z częstotliwością wynikającą z potrzeb Wydziału (co najmniej raz na dwa miesiące).

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt stosowne pojemniki do przechowywania tablic rejestracyjnych.

Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 3 lata gwarancji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku
Ulica ul. Borsucza
Nr domu 2
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-569
Panstwo Polska
Województwo podlaskie
Tel 85 740 39 51
Fax 85 740 39 82
Email przetargi@powiatbialostocki.pl
Adres strony url www.powiatbialostocki.pl
Regon 050658396
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) osobiście lub z pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Białymstoku, ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok
Numer referencyjny OR.272.5.2017
Rodz zam D
Okres2c 30/04/2020
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow - Wykonawca posiada stosowny wpis do prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne – zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128) oraz art. 19 pkt 2 ustawy z dnia 25 marca 2011 roku o ograniczeniu barier administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (Dz.U. z 2011 r. nr 106, poz. 622). - Wykonawca posiada również stosowne zezwolenia odnośnie odbierania i przetwarzania odpadów zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2016r. poz. 1987).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (lub wykonuje) min. 3 dostawy (umowy) każda o wartości min. 250 000,00 zł brutto odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia UWAGA ! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże się jego spełnieniem w całości.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający informuje, iż dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy) jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, który Zamawiający uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
Zakresie warunkow udzialu Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. określonych poniżej. Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu a opisanych w punkcie V ppkt a) oraz c) SIWZ: - dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, na produkcję tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 128) oraz art. z art. 19 pkt 2 ustawy z dnia 25 marca 2011 r. o ograniczaniu barier administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (Dz. U. z 2011 r. nr 106 poz. 622) wraz z certyfikatem na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi oraz z oświadczeniem, że przedsiębiorca posiada możliwości techniczne gwarantujące wykonywanie tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi (warunek ten nie dotyczy przedsiębiorców sprowadzających z zagranicy materiały służące do wyrobu tablic rejestracyjnych; oświadczenie to składa się na druku formularza ofertowego ); - zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów w zakresie zużytych tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 41 ust 1 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987); - wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; oraz Zamawiający informuje, iż dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy) jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, który Zamawiający uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Zamawiający informuje również, iż wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy - dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy) jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, który Zamawiający uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów 6.8. SIWZ (dokument wskazany powyżej) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ).
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona na okres związania ofertą wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: -w pieniądzu -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -w gwarancjach bankowych -w gwarancjach ubezpieczeniowych -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zmianami). UWAGA! W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum firm, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach innych niż pieniężna winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Starostwa Powiatowego w Białymstoku: Bank PKO BP S.A. 46 10201332 0000 1102 0385 2449 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Poręczenia lub gwarancję bankową, gwarancję ubezpieczeniową należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego lub przekazać za pośrednictwem poczty. Za skuteczne wniesienie wadium w poręczeniu lub gwarancji Zamawiający uważa złożenie do terminu składania ofert oryginału poręczenia lub gwarancji. 5. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj. a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena oferty
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 09:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)