dostawa sprzętu medycznego część II z podziałem na zadania w ramach projektu pn. „Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Powiecie Lubaczowskim poprzez zakup sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i budowę lądowiska dla helikopterów w Lubaczowie”

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-14 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie
Miejscowość Lubaczów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60368 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 331681006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego: bronchofiberoskopu szt. 1, łózka do intensywnej terapii szt.1, aparatu do znieczulania ogólnego szt. 1, wózka do transportu chorego szt. 2

Opis

bronchofiberoskop 1 szt., zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 3 do siwzłózko do intensywnej terapi 1 szt., zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 3 do siwzaparat do znieczulania ogólnego 1 szt., zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 3 do siwzwózek do transportu chorego 2 szt., zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 3 do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie
Ulica Mickiewicza
Nr domu 168
Miejscowość Lubaczów
Kod Pocztowy 37-600
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 166 328 116
Fax 166 328 116
Email zam.pub@szpital.lubaczowski.com
Adres strony url www.szpital.lubaczowski.com
Regon 30666700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego w Powiecie Lubaczowskim poprzez zakup sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i budowę lądowiska dla helikopterów w Lubaczowie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.lubaczowski.com
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.lubaczowski.com
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofert należy złożyć w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 16, 37-600 Lubaczów, pokój nr 8 dział zamówień publicznych
Numer referencyjny ZP.261.2.2017
Rodz zam D
Okres2c 2
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Parametry techniczne- załącznik nr 3 do siwz 4. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 siwz. 5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim -potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do siwz 2. Deklaracji zgodności CE dla oferowanego sprzętu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)