Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektronicznych depozytorów kluczy w obiekcie KGP, Warszawie ul. Podchorążych 38

Data publikacji 2017-04-07
Data zakończenia 2017-04-21 09:30:00
Instytucja Komenda Główna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61004 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 519000001, 317000003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektronicznych depozytorów kluczy
w obiekcie KGP, Warszawie ul. Podchorążych 38, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Komenda Główna Policji
Ulica Puławska
Nr domu 148/150
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-642
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 022 6012044, 601 59 75
Fax 226 011 857
Email zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony url www.policja
Regon 1213749700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w wersji papirowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres kancelaria Biura Finansów KGP, 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, te. 22 60 132 04
Numer referencyjny 55/Cir/17/UM
Rodz zam D
Okres2c 60
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonania w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - co najmniej 3(trzech) zamówień polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu depozytorów kluczy o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 1 zamówienie wykonane dla obiektów administracji publicznej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z członków konsorcjum należycie wykonał dostawy stanowiące warunek udziału w postępowaniu oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: - 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej do 1kV na stanowisku eksploatacji zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, - 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej do 1kV na stanowisku dozoru zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, - 2 osobami, które będą wykonywać zamówienie, które ukończyły szkolenie w zakresie obsługi, instalacji i uruchomienia proponowanych depozytorów kluczy, Zamawiający dopuszcza łączenie wszystkich funkcji przez jedną osobę zdolną do wykonania zamówienia
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu 1. wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Wadium Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1)nastąpiła zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa podatkowego. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ceny o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, 2)powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, komponentów sprzętu lub w przypadku zakończenia jego produkcji i braku dostępności na rynku, celem dokonania naprawy pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od naprawianego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny umowy, 3)zmiana sposobu wykonywania zobowiązania jest niezbędna, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonywania umowy i nie spowoduje to podwyższenia ceny umowy.
Kryt 0 cena brutto
Kryt 0p 55
Data składania wniosków 21/04/2017
Godzina składania wniosków 09:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)