Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Ulica |
Puławska
|
Nr domu |
148/150
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-642
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6012044, 601 59 75
|
Fax |
226 011 857
|
Email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja
|
Regon |
1213749700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papirowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
kancelaria Biura Finansów KGP, 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, te. 22 60 132 04
|
Numer referencyjny |
55/Cir/17/UM
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
60
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonania w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - co najmniej 3(trzech) zamówień polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu depozytorów kluczy o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 1 zamówienie wykonane dla obiektów administracji publicznej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z członków konsorcjum należycie wykonał dostawy stanowiące warunek udziału w postępowaniu oraz
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
- 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej do 1kV na stanowisku eksploatacji zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,
- 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej do 1kV na stanowisku dozoru zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,
- 2 osobami, które będą wykonywać zamówienie, które ukończyły szkolenie w zakresie obsługi, instalacji i uruchomienia proponowanych depozytorów kluczy,
Zamawiający dopuszcza łączenie wszystkich funkcji przez jedną osobę zdolną do wykonania zamówienia
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie dysponowania tymi osobami.
|
Wadium |
Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1)nastąpiła zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa podatkowego. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ceny o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
2)powstała możliwość zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, komponentów sprzętu lub w przypadku zakończenia jego produkcji i braku dostępności na rynku, celem dokonania naprawy pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od naprawianego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny umowy,
3)zmiana sposobu wykonywania zobowiązania jest niezbędna, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonywania umowy i nie spowoduje to podwyższenia ceny umowy.
|
Kryt 0 |
cena brutto
|
Kryt 0p |
55
|
Data składania wniosków |
21/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|