Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Oddziałów ZUS w: I i II Poznaniu, Pile, Toruniu i Bydgoszczy - 2 części

Data publikacji 2017-04-10
Data zakończenia 2017-04-19 11:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62369 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301251002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Oddziałów ZUS w: I i II Poznaniu, Pile, Toruniu i Bydgoszczy.
1. Część nr 1 zamówienia - materiały eksploatacyjne do drukarek Evolis Primacy Duplex Expert:
a) folia monochromatyczna czarna do legitymacji do drukarki Evolis Primacy Duplex Expert (R2F010NAA) lub równoważna - 740 szt
b) Zestaw czyszczący do Evolis Primacy Duplex Expert (ACL001)lub równoważny - 10 szt.
c) zaawansowany zestaw czyszczący do Evolis Primacy Duplex Expert (ACL002)lub równoważny - 22 szt.
Miejsca dostaw: I i II Oddział w Poznaniu, Oddział w Pile, Oddział w Toruniu, Oddział w Bydgoszczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ

2. Część nr 2 zamówienia - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących:
a) Toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (black)lub równoważny - 3 szt.
b) Toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (cyan) lub równoważny - 3 szt.
c) Toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (magenta) lub równoważny - 3 szt. d) Toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (yellow) lub równoważny - 3 szt.
e) Pojemnik na zużyty toner do Konica Minolta BIZHUB C224 lub równoważny - 3 szt.
f) Bęben do Konica Minolta BIZHUB C224 (black)lub równoważny - 2 szt.
g) Bęben do Konica Minolta BIZHUB C224 (cyan, magenta, yellow) – odpowiedni kolor zostanie podany na etapie składania zamówienia lub równoważny - 14 szt.
h) Etykiety foliowe (poliestrowe) białe do drukarki etykiet Clever 245 C, rolka, rozmiary: 1000szt./ 60mm x 30mm lub równoważne - 9 rolek
i) Taśma transferowa – żywiczna do drukarki etykiet Clever 245 C zapewniająca wydruk na etykietach 60mm x 30mm, kolor czarny, szerokość 110mm długość 74m lub równoważna - 11 rolek
j) Etykiety foliowe (poliestrowe) białe do drukarki etykiet ZEBRA GK-420t. rolka, rozmiary: 1000szt./ 60mm x 30mm lub równoważne - 3 rolki
k) Taśma transferowa – żywiczna do drukarki etykiet ZEBRA GK-420t. zapewniająca wydruk na etykietach 60mm x 30mm, kolor czarny lub równoważna - 2 rolki
Miejsca dostaw: I i II Oddział w Poznaniu, Oddział w Pile, Oddział w Toruniu, Oddział w Bydgoszczy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ.

Opis

Część nr 1 zamówienia - materiały eksploatacyjne do drukarek Evolis Primacy Duplex Expert: a) folia monochromatyczna czarna do legitymacji do drukarki Evolis Primacy Duplex Expert (R2F010NAA) lub równoważna - 740 szt b) Zestaw czyszczący do Evolis Primacy Duplex Expert (ACL001)lub równoważny - 10 szt. c) zaawansowany zestaw czyszczący do Evolis Primacy Duplex Expert (ACL002)lub równoważny - 22 szt. Miejsca dostaw: I i II Oddział w Poznaniu, Oddział w Pile, Oddział w Toruniu, Oddział w Bydgoszczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZCzęść nr 2 zamówienia - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących: a) Toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (black)lub równoważny - 3 szt. b) Toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (cyan) lub równoważny - 3 szt. c) Toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (magenta) lub równoważny - 3 szt. d) Toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (yellow) lub równoważny - 3 szt. e) Pojemnik na zużyty toner do Konica Minolta BIZHUB C224 lub równoważny - 3 szt. f) Bęben do Konica Minolta BIZHUB C224 (black)lub równoważny - 2 szt. g) Bęben do Konica Minolta BIZHUB C224 (cyan, magenta, yellow) – odpowiedni kolor zostanie podany na etapie składania zamówienia lub równoważny - 14 szt. h) Etykiety foliowe (poliestrowe) białe do drukarki etykiet Clever 245 C, rolka, rozmiary: 1000szt./ 60mm x 30mm lub równoważne - 9 rolek i) Taśma transferowa – żywiczna do drukarki etykiet Clever 245 C zapewniająca wydruk na etykietach 60mm x 30mm, kolor czarny, szerokość 110mm długość 74m lub równoważna - 11 rolek j) Etykiety foliowe (poliestrowe) białe do drukarki etykiet ZEBRA GK-420t. rolka, rozmiary: 1000szt./ 60mm x 30mm lub równoważne - 3 rolki, k) Taśma transferowa – żywiczna do drukarki etykiet ZEBRA GK-420t. zapewniająca wydruk na etykietach 60mm x 30mm, kolor czarny lub równoważna - 2 rolki. Miejsca dostaw: I i II Oddział w Poznaniu, Oddział w Pile, Oddział w Toruniu, Oddział w Bydgoszczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
Ulica ul. Starołęcka
Nr domu 31
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61361
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 618 745 400
Fax 618 772 850
Email marek.zurek@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Regon 1775600474
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, posłaniec, osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, budynek A, I piętro pok. 102 - sekretariat
Numer referencyjny 540000/271/11/2017-CZP
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1; 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1., 2. i 3. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1. i 4.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 4.1. i 4.2. stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5.Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, winien przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wskazane w pkt 1., 2. i 3.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. 2. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1)Oświadczenie o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ, 2) Formularz ofertowy wypełniony z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 i/lub 4a do SIWZ (w zależności od Części zamówienia, na którą składana jest oferta), 3) pełnomocnictwo (jeżeli jest wymagane). 3. Wykaz oświadczeń składanych ( oprócz dokumentu określonego w punkcie III.3 niniejszego ogłoszenia) wraz z ofertą przez Wykonawcę, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.1.Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.oświadczenia dotyczącego spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego dla części nr 1 zamówienia – na załączniku nr 5 do SIWZ, 2.oświadczenia dotyczącego spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego dla części nr 2 zamówienia – na załączniku nr 5a do SIWZ.
Wadium 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.1.dla Części nr 1 – 2 500 zł, 2.2.dla Części nr 2 – 300 zł, 3.Wadium może być wniesione w: 3.1.pieniądzu, 3.2.poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3.gwarancjach bankowych, 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz.359 – t.j. z późn.zm. ), 3.6.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 59 1020 5590 0000 0602 9260 7013, z tytułem przelewu: 3.6.1.dla Części nr 1 „ Wadium M.E. do drukarki Evolis”, 3.6.2.dla Części nr 2 „Wadium M.E. do urządzeń drukujących”. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3.6., przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wnoszenia wadium: 5.1.w formie pieniężnej - zaleca się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 5.2.w pozostałych dopuszczalnych formach należy złożyć oryginał dokumentu przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, budynek B, w Centrum Zamówień Publicznych, piętro III, pok. 347 (kopię zaleca się dołączyć do oferty). 5.3.z dokumentu wniesionego w formie gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej/, poręczeniu powinno jednoznacznie wynikać gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie i w zakresie określonym w pkt 9 ppkt 9.1.- 9.4. 5.4.Wadium wniesione w formach określonych w pkt 5.3. musi zawierać następujące elementy: 5.4.1.określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji, nie krótszego niż termin związania ofertą, 5.4.2.określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, 5.4.3.wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, 5.4.4.wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, II Oddział w Poznaniu ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań), 5.4.5.bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji – na pierwsze żądanie – na konto wskazane przez beneficjenta poręczenia lub gwarancji), 5.4.6.płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności wymienionych w pkt 9 ppkt 9.1.- 9.4. 5.4.7.nieodwołalność poręczenia lub gwarancji (poręczyciel lub gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia lub gwarancji). UWAGA: Brak w poręczeniu bankowym, w poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancji bankowej, w gwarancji ubezpieczeniowej lub w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy prawo zamówień publicznych. 6.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt.9.4. 8.1.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.2.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.3.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.4.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9.4.w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena brutto oferty
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)