Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości, dla Oddziałów Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu, zgodnie z załączonym Formularzem Cenowym – załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ:
1) Dyrekcja ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
2) Oddział Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
3) Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań
4) Oddział Arena ul. Wyspiańskiego 33, Poznań
5) Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań
6) Oddział Stadion INEA ul. Bułgarska 17, Poznań
7) Camping Malta, ul. Krańcowa 98, Poznań
8) Ośrodek Przywodny Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań
9) Oddział Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań
10) Kąpielisko w Krzyżownikach - ul. Nad Jeziorem 21 w Poznaniu
11) Kąpielisko na Strzeszynku - ul. Koszalińska 15 w Poznaniu.
Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy (według potrzeb Zamawiającego), z tym zastrzeżeniem, iż najmniejsza wartość zamówionych towarów wyniesie nie mniej niż 20 % wartości całości zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie artykułów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem i z rozładunkiem na koszt i ryzyko wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 48 godziny od złożenia zamówienia ( przez fax lub e-mailem). Wszystkie dostarczone artykuły, winny posiadać wymagane prawem dopuszczenie do stosowania oraz atesty lub certyfikaty higieniczno- sanitarne wydane przez właściwe instytucje (np. PZH). Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia)
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamówionego asortymentu w jakości zgodnej z obowiązującymi normami jakościowymi, w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach producenta z etykietą w języku polskim, zawierającą: nazwę producenta i pełny adres jego siedziby, nazwę, ilość produktu, skład produktu, sposób użycia, datę produkcji i datę trwałości produktu oraz adres/adres poczty elektronicznej/numer telefoniczny miejsca, w którym można uzyskać arkusz danych składników (dotyczy: detergentów).
Zamawiający w razie wątpliwości dotyczących właściwości dostarczonego asortymentu zastrzega sobie prawo do jego zbadania w laboratorium na koszt Wykonawcy. W przypadku trzykrotnego wystąpienia niezgodności dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą kart stanowiskowych z zasadami bezpiecznego stosowania preparatów myjących i dezynfekujących oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego, pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dn. 09.10.2015 roku o produktach biobójczych ( Dz. U. Z 2015 r., poz. 1926).
W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych ( wykonawca wskazuje produkt równoważny w ofercie).
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
|
Ulica |
ul. Chwiałkowskiego
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61553
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
618 357 901
|
Fax |
618 334 651
|
Email |
zp@posir.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.posir.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań
|
Numer referencyjny |
DT.212.15.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
01/06/201731/05/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, co najmniej 1 dostawę środków do utrzymania czystości, o łącznej wartości minimum –
50 000,00 zł brutto, z załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku dostawy wykonywanej (tj. rozpoczętej, a nie zakończonej) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie jej zrealizowana część. Tylko wartość tej części może być przez Wykonawcę wskazana na poczet wymaganej, dla celów wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, łącznej wartości dostaw.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa powyższy dokument dotyczący tych podmiotów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) Wykazu dostaw, załącznik nr 3 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane.
2) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionych artykułów w zależności od zapotrzebowania, z tym zastrzeżeniem, iż najmniejsza wartość zamówionych towarów wyniesie nie mniej niż 20 % wartości całości zamówienia.
Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu ograniczenia ilości zamówionego towaru.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty:
- gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
- zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
20/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|