GuidZP400 |
e2d03cfd-b1a5-46a3-9fea-ecd38a8b5b4a
|
Biuletyn |
519970-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
|
Regon |
65095951200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wysocko
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Laszki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37543
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 285 357
|
Zamawiajacy email |
wysockodps1@domypomocy.pl
|
Adres strony url |
nie
|
Adres strony internetowej |
nie
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wysockdps1.domypomocy.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
nie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej Wysocko 2, 3-543 Laszki
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r.
|
Numer referencyjny |
DPS-AG-1-271-2-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów spożywczych w częściach. Część 1: Dostawy Warzyw, owoców i jaj; Część 2: Dostawy wędlin i mięsa; Część 3: Dostawy Nabiału; Część 4: Dostawy Mrożonek i konserw rybnych; Część : Dostawy Pieczywa; Część 6: Dostawy pozostałych różnych artykułów spożywczych, sypkich i dżemów
|
Cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W zakresie braku podstaw do wykluczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 ustawy o pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub potwierdzenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4) W świetle art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o rzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej(o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust. 5.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: a) zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem uowy, którego nie można uniknąć ani któremu nie mgły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki,strajki, ataki terrorystyczne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenie; b) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie byłyby możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; d) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art.357 Kodeksu Cywilnego; e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia cen. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art. 34 ust. pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym; f) wystąpienie przesłanek, o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3 i 6
|
IV 4 4 data |
2017-06-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
9;00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 2a
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wędliny i mięsa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15890000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik nr 2 b
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik 2 c
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki i konserwy rybne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik 2 d
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Załącznik 2 e
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pozostałe różne artykuły spożywcze sypkie i dżemy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
| |