Dostawy pomocy dydaktycznych w celu doposażenia pracowni automatyki i mechatroniki oraz doposażenie pracowni instalacji elektrycznych i elektronicznych w Zespole Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, w ramach realizacji projektu: „Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli poprzez utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży E-Elektryczno-Elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach nr RPMP:10.02.02-0213/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.02 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.

Data publikacji 2017-05-29
Data zakończenia 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół
Miejscowość Dobczyce
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519893-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Planowane jest doposażenie stanowisk dydaktycznych związane z elektro-pneumatyką i elektro-hydrauliką oraz doposażenie pracowni elektrycznych i elektronicznych poprzez zakup komputera z systemem operacyjnym, drukarki laserowej ze skanerem i kopiarką A4 i interfejsem sieciowym, projektora multimedialnego+wskaźnik laserowy+pilot+torba na projektor, uchwytu mocującego+przewody, ekranu rozwijanego elektrycznie, reutera, switcha 16-portowego, stołu uniwersalnego, ścianki montażowej + osprzęt elektryczny montowany na ściance montażowej, zestawu alarmowego, zestawu monitoringu, zestawu domofonowego i kontroli dostępu, zgodnie z załączonymi szczegółowymi opisami technicznymi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7868909f-9293-407f-8773-75d97546c1f1
Biuletyn 519893-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół
Regon 18881900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy miejscowosc Dobczyce
Zamawiajacy kod pocztowy 32410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 271 01 81
Zamawiajacy fax 021 271 10 72
Zamawiajacy email zs@dobczyce.edu.pl
Adres strony url http://dobczyce.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli poprzez utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży E-Elektryczno-Elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach",nr RPMP: 10.02.02-0213/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.02. Kształcenie zawodowe uczniów - SPR.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://dobczyce.edu.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:/dobczye.edu.pl/
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (dziennik podawczy – sekretariat dyrekcji), osobiście, za pśrednictwem posłańca lub prze operatora pocztowego (kurier, Poczta Polska, itp.).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkó im. ks. Józefa Tischnera, 32-410 Dobczyce,ul. Szkolna 20a
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy pomocy dydaktycznych w celu doposażenia pracowni automatyki i mechatroniki oraz doposażenie pracowni instalacji elektrycznych i elektronicznych w Zespole Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach, w ramach realizacji projektu: „Podniesienie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli poprzez utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży E-Elektryczno-Elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach nr RPMP:10.02.02-0213/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach Poddziałania 10.02.02 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Planowane jest doposażenie stanowisk dydaktycznych związane z elektro-pneumatyką i elektro-hydrauliką oraz doposażenie pracowni elektrycznych i elektronicznych poprzez zakup komputera z systemem operacyjnym, drukarki laserowej ze skanerem i kopiarką A4 i interfejsem sieciowym, projektora multimedialnego+wskaźnik laserowy+pilot+torba na projektor, uchwytu mocującego+przewody, ekranu rozwijanego elektrycznie, reutera, switcha 16-portowego, stołu uniwersalnego, ścianki montażowej + osprzęt elektryczny montowany na ściance montażowej, zestawu alarmowego, zestawu monitoringu, zestawu domofonowego i kontroli dostępu, zgodnie z załączonymi szczegółowymi opisami technicznymi.
Cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 31
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 1do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - opis techniczny potwierdzający spełnianie parametrów technicznych oferowanego sprzętu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: 15.1 zmniejszenie ilości zamawianego asortymentu w stosunku od ilości wynikającej z treści oferty - zmniejszenie ilości może nastąpić tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykupienie pełnej ilości asortymentu byłoby niecelowe. 15.2 zmiana stawki podatku VAT - W trakcie trwania umowy zmieniła się stawka podatku VAT, której nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy 15.3 zmiany terminu wykonania (realizacji) umowy - wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania w wyniku, którego zawarto umowę, lub wykonanie umowy w pierwotnym okresie byłoby dla Zamawiającego niekorzystne lub niezasadne, lub w przypadku nie wykupienia pełnej ilości asortymentu umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości lub o okres do 1 roku (w zależności, co nastąpi wcześniej). 15.4 zmiana danych wykonawcy w szczególności nazwy, siedziby itp. - na wskutek następstwa prawnego lub zmiany wprowadzonej przez wykonawcę. 15.5 zmiana ceny jednostkowej - na wskutek obniżki ceny wprowadzonej przez wykonawcę w trakcie trwania umowy, innej niż wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT. 15.6wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - Wykonawca może w trakcie trwania umowy wprowadzić, zmienić lub zrezygnować z podwykonawcy. 15.7wszelkie inne zmiany, które nie powodują istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty oraz wynikające z wystąpienia siły wyższej. Za przypadki siły wyższej uważa się wszelkie nieznane stronom w chwili zawierania umowy zdarzenia, zaistniałe niezależnie od woli stron, i na których zaistnienie strony nie miały żadnego wpływu jak np. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, epidemie, strajki, zarządzenia władz, długotrwałe i katastrofalne warunki pogodowe. Fakt zaistnienia siły wyższej powinien być udowodniony dokumentem pochodzącym od właściwego organu administracji publicznej, IMGW.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenia z zakresu hydrauliki i elektro- hydrauliki siłowej
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis Przedmiotem kupna ma być stanowisko dydaktyczne do realizacji nauczania i szkoleń w zakresie montażu, obsługi i konserwacji mechatronicznych układów wykonawczych opartych na urządzeniach hydraulicznych z zakresu hydrauliki i elektro-hydrauliki siłowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sterowniki PLC
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis Przedmiotem przetargu są zestawy 2 typów sterowników PLC wraz z modułami dodatkowymi. Zestawy sterowników PLC zostały opisane w specyfikacji technicznej w dwóch punktach I oraz II. I zestaw sterowników PLC pierwszego typu: Przedmiotem kupna maja być zestawy 6 sterowników programowalnych PLC wyposażonych w jednostki centralne, moduły rozszerzeń wejścia/wyjścia cyfrowe oraz panele sterujące typu konsola operatorska wg poniższej specyfikacji technicznej. II zestaw sterowników PLC drugiego typu: Przedmiotem kupna maja być zestawy sterowników programowalnych PLC wyposażonych w jednostki centralne, moduły rozszerzeń wejścia/wyjścia cyfrowe, wyjścia analogowe oraz panele sterujące typu HMI wg poniższej specyfikacji technicznej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenia audiowizualne i informatyczne.
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zakupu są urządzenia audiowizualne i informatyczne, do pracowni szkolnych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Narzędzia i sprzęt elektrotechniczny.
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zakupu są narzędzia do pracowni instalacji elektrycznych i elektronicznych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały instalacyjne, sprzęt i aparatura elektryczna.
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zakupu są elementy do utworzenia stanowisk w pracowni instalacji elektrycznych i elektronicznych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Urządzenia elektroniczne
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zakupu są elementy zestawu monitoringu do pracowni instalacji elektrycznych i elektronicznych.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)