GuidZP400 |
889eb99f-6121-47a6-be34-2d43cd12d112
|
Biuletyn |
519954-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Medyczny
|
Regon |
1529448700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul.Szaserów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
128
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04141
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 681-67-49
|
Zamawiajacy fax |
022 681-67-49
|
Zamawiajacy email |
pslowik@wim.mil.pl
|
Adres strony url |
www.bip.wim.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.wim.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wim.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wim.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami okreśonymi w siwz.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128, 04-141 Warszawa 44, budynek 31, I piętro, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wkładów do strzykawek automatycznych i pomp, akcesoria do podawania kontrastu
|
Numer referencyjny |
P/140/2017/SZ/WIM- 46/ZP/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1 Wkłady strzykawkowe i łącznik wysokociśnieniowy do strzykawek automatycznych firmy Medrad - 9 pozycji,
2 Materiały zużywalne jednorazowego użytku do wstrzykiwacza (pomp) kontrastu CT EXPRES 4 D SYSTEM - 4 pozycje,
3 Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Accutron HP-D firmy Medtron – 5 pozycji,
4 Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Nemoto Dual Shot alpha firmy NEMOTO Kyorindo Co. – 2 pozycje,
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:
brak podstaw do wykluczenia, tj.:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w:
1) pkt 2.1 ppkt a )Rozdziału 6 siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 Rozdziału 6 siwz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 Rozdziału 6 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 4 Rozdziału 6 siwz stosuje się.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:
że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, tj.:
a) deklaracja lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.)
b) materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty "MI" (prospekty, broszury, dane techniczne itp. – w języku polskim lub angielskim), w których zaleca się zaznaczenie wymaganych parametrów.
c) Załączyć po 2 próbki oferowanego przedmiotu zamówienia na oferowaną pozycję. Próbka musi być umieszczona w oryginalnym opakowaniu producenta.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmniejszenia zakresu i wartości Umowy, gdy środki przewidziane na jej realizację w kolejnym roku zmniejszą się;
2) obniżenia ceny towaru będącego przedmiotem Umowy;
3) w przypadku wycofania towaru będącego przedmiotem Umowy z produkcji zmiany producenta / nazwy handlowej / zmiany numeru katalogowego / wprowadzenia na rynek towaru o lepszych parametrach (zastąpienie go nowym produktem) pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w zawartej Umowie;
4) zmiany sposobu konfekcjonowania towaru będącego przedmiotem Umowy w związku ze zmianą konfekcjonowania towaru przez producenta;
5) gdy towar oraz wartość Umowy nie zostały wyczerpane (przed jej wygaśnięciem) może ona zostać przedłużona na oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż na 3 miesiące;
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian oraz ich uzasadnienie.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zgody obu Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
ofertę należy przygotoać w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wkłady strzykawkowe i łącznik wysokociśnieniowy do strzykawek automatycznych firmy Medrad
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wkłady strzykawkowe i łącznik wysokociśnieniowy do strzykawek automatycznych firmy Medrad - 9 pozycje Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały zużywalne jednorazowego użytku do wstrzykiwacza (pomp) kontrastu CT EXPRES 4 D SYSTEM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały zużywalne jednorazowego użytku do wstrzykiwacza (pomp) kontrastu CT EXPRES 4 D SYSTEM - 4 pozycje.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Accutron HP-D firmy Medtron
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Accutron HP-D firmy Medtron – 5 pozycji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Nemoto Dual Shot alpha firmy NEMOTO Kyorindo Co.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały zużywalne wykorzystywane do wstrzykiwacza kontrastu Nemoto Dual Shot alpha firmy NEMOTO Kyorindo Co. – 2 pozycj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do siwz.
|
| |