GuidZP400 |
f5421337-ca8b-4fd8-b082-e7bc5436b979
|
Biuletyn |
523509-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31333100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podróżnicza
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53208
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3631529, 3631223
|
Zamawiajacy fax |
071 3631529, 3631223
|
Zamawiajacy email |
dztech@spzoz.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.spzoz.wroc.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.spzoz.wroc.pl/bip
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spzoz.wroc.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową/kurierską lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Podróżnicza 26/28; Wrocław 53- 208; sekretariat pok. nr 104 ( I piętro).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i wdrożenie Elektronicznego Systemu Zarządzania Informacją (EZD + hurtownia danych) we Wrocławskim Centrum Zdrowia SP ZOZ
|
Numer referencyjny |
WCZ-SI/542/7/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie Elektronicznego Systemu Zarządzania Infor-macją (EZD + hurtowania danych) wraz z przeprowadzeniem szkolenia we Wrocławskim Centrum Zdrowia SP ZOZ. Przedmiot zamówienia obejmuję miedzy innymi:
1.1. Wykonanie dzieła polegającego na wdrożeniu Elektronicznego Systemu Zarządzania Informacją (ESZI) w tym:
a. Przygotowania Projektu Wykonawczego zgodnie z wytycznymi oraz zakresem opisanym w OPZ stanowiącym część II SIWZ, na podstawie którego zostanie wykonane Wdrożenie Systemu;
b. Zaimplementowania Systemu zgodnie z odebranym przez Zamawiającego Projektem Wykonawczym
c. Zainstalowania i skonfigurowania Systemu na Infrastrukturze Zamawiającego zapewnionej przez Zamawiającego oraz w wyznaczonym przez Zamawiającego środowisku
d. Kompleksowego przetestowania poprawności działania Systemu, w tym również przygotowania planu testów oraz scenariuszy testowych według których Zamawiający będzie mógł przeprowadzać testy Systemu zgodnie z postanowieniami Projektu Wykonawczego
e. Przygotowania i przeprowadzenia szkoleń wybranych Użytkowników Systemu zgodnie z Projektem Wykonawczym
f. Sprawnego wdrożenia produkcyjnego i uruchomienia produkcyjnego Systemu
g. Dostarczenia pełnej Dokumentacji technicznej, organizacyjnej, użytkowej i powykonawczej zrealizowanych usług i wykonanego Systemu zgodnie z Projektem Wykonawczym
1.2. Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie Systemu w okresie Gwarancji
na warunkach wskazanych w Umowie;
1.3. Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do Produktów wskazanych w Umowie, na warunkach i zasadach wskazanych w Umowie, a także zapewnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji na korzystanie z Produktów wskazanych w Umowie, w zakresie oraz na zasadach opisanych szczegółowo w Umowie;
1.4. Świadczenie usług Rozwoju Systemu przez czas oraz na zasadach opisanych szczegółowo w Umowie;
Realizacja Przedmiotu Umowy w zakresie Wdrożenia prowadzona będzie z podziałem na następujące Fazy i Etapy:
Faza I – „Projektowanie”, w ramach której Wykonawca ma przygotować Projekt Wykonawczy Systemu,
Faza II – „Wdrożenie” Systemu, która obejmuje następujące po sobie kolejno Etapy:
Etap 1 – „Implementacja Systemu”, w ramach którego Wykonawca zgodnie z Projektem Wykonawczym oraz OPZ stworzy System, przetestuje go samodzielnie przed przekazaniem Zamawiającemu oraz sporządzi odpowiednią Dokumentację wskazaną w Projekcie Wykonawczym oraz OPZ i przekaże ją Zamawiającemu wraz z nośnikiem optycznym, na którym zapisany będzie System,
Etap 2 – „Instalacja i konfiguracja Systemu”, w ramach którego Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje na Infrastrukturze Zamawiającego System i przekaże go Zamawiającemu celem przeprowadzenia testów Systemu, a także Naprawi Wady Systemu zgłoszone w trakcie Procedury Odbioru przeprowadzonej w ramach Etapu 2, jak również sporządzi odpowiednią Dokumentację wskazaną w Projekcie Wykonawczym oraz OPZ i przekaże ją Zamawiającemu.
Etap 3 – „Wdrożenie produkcyjne Systemu”, w ramach którego Wykonawca, przy współpracy z Zamawiającym, wdroży System odebrany przez Zamawiającego w Etapie 2 na Infrastrukturze Zamawiającego w środowisku produkcyjnym oraz Naprawi Wady Systemu zgłoszone w trakcie Procedury Odbioru przeprowadzonej w ramach Etapu 3, a także sporządzi odpowiednią Dokumentację wskazaną w Projekcie Wykonawczym oraz OPZ i przekaże ją Zamawiającemu. Etap 3 obejmuje również przetestowanie poprawności działania Systemu oraz przygotowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń dla wyznaczonych przez Zamawiającego Użytkowników Systemu, na zasadach szczegółowo opisanych w OPZ oraz w przyjętym i zaakceptowanym przez Zamawiającego Projekcie Wykonawczym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72268000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-03-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1 Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu i wdrożeniu systemu elektronicznego obiegu informacji z analityką danych
2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
1. Kierownikiem projektu (1 osoba)
2. Ekspertami w zakresie programowania, systemów wirtualizacyjnych, sieci komu-nikacyjnych i bezpieczeństwa (minimum 3 osoby)
Wymienione wyżej osoby muszą posiadać (w dowolnej konfiguracji) następujące certyfikaty:
Prince 2 Practitioner lub równoważny, ACE-Fx lub równoważne dla SDN, CCIE Routing & Switching, VCP-NX
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia wyżej wymienionych osób na umowę o pracę.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzyma-nie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
5) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
7) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (Przykładowy wzór oświadczenia, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 4A lub 4B do IDW), Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (przykładowy wzór wykazu usług, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 5 do IDW), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezębnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (przykładowy wzór wykazu osób, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 7 do IDW). Wraz z wykazem należy złożyć kopie dokumentów poświadczające posiadane certyfikaty.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (przykładowy wzór zobowiązania, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 6 do IDW),
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
15.000,0 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się możliwość zmiany Umowy w przypadku:
2.1. zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację p Umowy;
2.2. zmian przepisów wewnętrznych Zamawiającego w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu Umowy;
2.3. zmian w zakresie Infrastruktury Zamawiającego;
2.4. zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku,
po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia;
2.5. wprowadzenia nowej wersji oprogramowania składającego się na System przez producenta tego oprogramowania;
2.6. zaprzestania wykonywania określonych świadczeń przez producenta oprogramowania składającego się na System;
2.7. zmiany warunków licencjonowania przez producenta oprogramowania składającego się na System;
2.8. uzasadnionej przyczynami organizacyjnymi, technicznymi lub funkcjonalnymi konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
2.9. wystąpienia - wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego - potrzeby
w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru prac;
2.10. opóźnienia w wykonywaniu Produktów , niezależnie od przyczyny, uniemożliwiające realizację Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem lub powodujące, że realizowanie Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie
lub finansowo;
2.11. zaistnienia siły wyższej;
2.12. osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia wymienione w ofercie Wykonawcy,
z zastrzeżeniem iż osoby te muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z warunkiem udziału Wykonawców w postępowaniu określonym w pkt 5.2. IDW
|
IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
nie dotyczy
|