GuidZP400 |
f035457a-1d86-4069-813c-5a99fceff021
|
Biuletyn |
523197-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach
|
Regon |
35690063000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
os. XXXV-lecia PRL
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bolechowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 851 107
|
Zamawiajacy fax |
122 851 107
|
Zamawiajacy email |
wsmoter@modr.pl
|
Adres strony url |
www.modr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.modr.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Karniowicach, Karniowice, os. XXXV-lecia PRL 9, 32-082 Bolechowice, sekretariat - pokój nr 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu komputerowego i biurowego
|
Numer referencyjny |
MODR/PN/2017/2
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
cztery
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i biurowego, w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu - według podziału na zdania :
Zadanie częściowe nr 1 – Komputery przenośne (Laptopy), w ilości 30 sztuk.
Zadanie częściowe nr 2 – Urządzenia wielofunkcyjne, w ilości 12 sztuk.
Zadanie częściowe nr 3 – Drukarki laserowe, w ilości 8 sztuk.
Zadanie częściowe nr 4 – Niszczarki, w ilości 4 sztuk.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wskazanych powyżej dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je następującym dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającym odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp na formularzu oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do specyfikacji.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony według wzoru Załącznika nr 5 do specyfikacji
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty wypełniony i sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Pełnomocnictwo jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.modr.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości :
- zadanie częściowe nr 1 – 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN)
- zadanie częściowe nr 2 - 1200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100 PLN)
- zadanie częściowe nr 3 - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100 PLN)
- zadanie częściowe nr 4 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz warunki zmiany tych postanowień określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówieniaDopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu.
b. wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
c. wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
d. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
9:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urzadzenia wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia wielofunkcyjne, w ilości 12 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
komputery przenośne (laptopy)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
komputery przenośne (laptopy) w ilości 30 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
drukarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
drukarki laserowe w ilości 8 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
niszczarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
niszczarki w ilości 4 sztuk
|
| |