DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH

Data publikacji 2017-06-01
Data zakończenia 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520815-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
2. Termin dostawy od daty podpisania umowy do 30.09.2017 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90800797-75b2-45bc-973a-a027bfee3a96
Biuletyn 520815-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
Regon 27783694000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 814 123
Zamawiajacy fax 322 814 123
Zamawiajacy email dpsdladoroslych@poczta.fm
Adres strony url www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DPS dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, pokój nr 3 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH, MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH
Numer referencyjny DZ.261.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu. 2. Termin dostawy od daty podpisania umowy do 30.09.2017 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 30.09.2017 r. lub do momentu wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 4); UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest zaoferować wszystkie produkty objęte formularzem cenowym w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i być podstawą do odrzucenia oferty. 2) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) informacja, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiany wykonawcy: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych; 4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian, o których mowa w art. 144 ust.1 z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy pzp; 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawca przedkłada również w odniesieniu do każdego z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia. 2. Zamawiający informuje, że wartość zamówienia w wysokości 0,00 zł została uzupełniona automatycznie przez system - Zamawiający nie wypełniał tej pozycji formularza.

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)