GuidZP400 |
efceff3b-54c9-4bc7-8110-5b93718ae4d0
|
Biuletyn |
524427-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Gródku
|
Regon |
82711300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gródek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gródek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26720
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-48 6770029
|
Zamawiajacy fax |
0-48 6770029
|
Zamawiajacy email |
renataz29@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip.dps.grodek.finn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http;//bip.dps.grodek.finn.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http;//bip.dps.grodek.finn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Gródku, Gródek 26, 26 - 720 Policzna, pokój nr 64
|
Nazwa nadana zamowieniu |
przetarg na dostawę warzyw i owoców
|
Numer referencyjny |
ADM.271.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców - załącznik nr 2.
2. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w formularzu cenowym stanowiącym integralną część SIWZ (patrz załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Zaproponowane w ofercie ceny będą stałe przez cały okres obowiązywania umowy.
4.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na podstawie bieżących zamówień magazyniera w formie pisemnej faxem lub telefonicznie.
5.Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, wymaganiami GMP, GHP oraz systemu HACCP. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów spożywczych.
6. Sprzedawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji dostaw aktualną decyzję wystawioną przez właściwego inspektora Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
7. Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, soczyste, odpowiednio dojrzałe, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych. Bulwy ziemniaków nie mogą być zzieleniałe, nadmarznięte, z pustymi miejscami w środku, porośnięte kiełkami. Ziemniaki po ugotowaniu muszą mieć dobry smak i delikatnie rozsypywać się. Ziemniaki muszą być opakowane w worki siatkowe do 30 kg.
8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
12212,03
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wykonawca składa oświadczenie w terminie trzech dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmian stawki podatku VAT wprowadzonych właściwymi przepisami. Wzrost cen wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|