GuidZP400 |
e6a05501-30fe-45be-8713-ec7f6093d1ca
|
Biuletyn |
521708-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
28891700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 720 366
|
Zamawiajacy fax |
225 720 363
|
Zamawiajacy email |
aez@wum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wum.edu.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://dzp.wum.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Niniejsze postępowanie na podstawie art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) prowadzone jest przez Warszawski Uniwersytet Medyczny w imieniu własnym oraz na rzecz Samodzielnego Dziecięcego Szpitala Klinicznego oraz Samodzielnego Publicznego Centralnego Szpitala Klinicznego, którego przedmiotem jest dostawa i wdrożenie Systemu LIMS, który służył będzie scentralizowanemu wykonywaniu procedur medycznych przez ww. szpitale kliniczne, zwane na gruncie umowy Użytkownikami.
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.wum.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pok. 308
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania Zakładem Patomorfologii
|
Numer referencyjny |
AEZ/S-036/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie Systemu, w tym integracja Systemu z systemami CliniNet wykorzystywanymi przez Użytkowników, o których mowa w Rozdziale II ust. 3, opartego o Oprogramowanie i Sprzęt oraz Platformę sprzętową Użytkowników, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
150
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
a) jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno wdrożenie informatycznego systemu zarządzania informacjami laboratoryjnymi (LIMS), o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (brutto).
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które w okresie ostatnich 3 (trzech) lat uczestniczyły we wdrożeniu (zakończonym w tym okresie) co najmniej jednego zintegrowanego informatycznego systemu zarządzania informacjami laboratoryjnymi (LIMS) w charakterze:
-Kierownika projektu - 1 osoba posiadająca doświadczenie jw.,
-Analityk/Projektant – min.1 osoby,
-Specjalista ds. programowania - min. 1 osoby,
-Specjalista ds. wdrożeń - min. 1 osoby.
Zamawiający wyjaśnia, że Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia może wskazać większą liczbę osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia określoną w tiret 2, 3, 4 (jako minimalną) i w takim przypadku doświadczenie tych osób będzie brane pod uwagę w kryterium oceny ofert „Doświadczenie zawodowe osób”, określonym w Rozdziale XIV.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b)oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że dokument ten składany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp;
c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – stanowiący Załączniku nr 6 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat doświadczenia zdobytego w okresie 3 lat przed upływem składania ofert, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany modelu oferowanego urządzenia lub wersji oprogramowania, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model urządzenia lub wersja oprogramowania został/a wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem lub wersją oprogramowania należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub wersja oprogramowania, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w Umowie,
b) w przypadku, gdy model urządzenia lub oprogramowanie został/o wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem lub oprogramowaniem należącym do tej samej linii produktowej, zmiany oferowanego urządzenia lub oprogramowania, na urządzenie lub oprogramowanie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany lub oprogramowanie i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewnia uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie,
c) zmiany terminu wykonania Zadania lub przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|