GuidZP400 |
183b8a7e-a139-4b72-9e08-c782c0b99e56
|
Biuletyn |
523653-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
|
Regon |
00030643700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(018) 44388-77; 443-66-35
|
Zamawiajacy fax |
(018) 4438540; 443-86-01
|
Zamawiajacy email |
sns@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalnowysacz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital im.J.Śniadeckiego zespół ds zamówień publicznych ul.Młyńska 5, 33-300 Nowy Sącz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
DA.271-39/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadania:
Zadanie nr 1 – Akcesoria pomocnicze do aparatu nCPAP Infant Flow CPV 33140000-1
Zadanie nr 2 – Drut do migdałków CPV 33140000-1
Zadanie nr 3 – Jednorazowa igłowa elektroda koncentryczna CPV 33141642-2
Zadanie nr 4 – Opaski do kodów kreskowych CPV 30216130-6
Zadanie nr 5 - Aparat elektrochirurgiczny - koagulacja bipolarna CPV 33100000-1
Przedmiot zamówienia obejmuje:
•dostawę i montaż sprzętu fabrycznie nowego,
•przeszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego,
•gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące,
•dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych.
2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi:
•być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub
•posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych.
3.Termin zapłaty za dostarczony towar – min.30 dni.
4.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w magazynie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5
5.Termin wykonania zamówienia.
Dotyczy zadanie nr 1 – 4:
Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2018r.
Dotyczy zadanie nr 5:
Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
105966,10
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
•Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – według wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ;
•Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktu, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerem katalogowym).
•Wpis do rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub Deklaracja Zgodności CE
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 6 ustawy przekazuje Zamawiającemu: -listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 8 Projekt umowy
|
IV 4 4 data |
2017-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria pomocnicze do aparatu nCPAP Infant Flow
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
43820,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria pomocnicze do aparatu nCPAP Infant Flow
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Drut do migdałków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5080,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Drut do migdałków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowa igłowa elektroda koncentryczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141642-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10584,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa igłowa elektroda koncentryczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opaski do kodów kreskowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216130-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
42778,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opaski do kodów kreskowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Aparat elektrochirurgiczny - koagulacja bipolarna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3703,70
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat elektrochirurgiczny - koagulacja bipolarna
|
| |