| GuidZP400 |
4cf8e644-27d4-46d4-b233-99409869f894
|
| Biuletyn |
529724-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
|
| Regon |
00030643700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
33300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(018) 44388-77; 443-66-35,
|
| Zamawiajacy fax |
(018) 4438540; 443-86-01
|
| Zamawiajacy email |
sns@pro.onet.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalnowysacz.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpitalnowysacz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalnowysacz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalnowysacz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego zespół ds zamówień publicznych ul. Młyńska 5, 33-300 Nowy Sącz
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aparatury medycznej-Kardiomonitor
|
| Numer referencyjny |
DA.271-41/17
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie
Zadanie nr 1 – dostawa Kardiomonitora CPV 33100000-1
Przedmiot zamówienia obejmuje:
•dostawę i montaż sprzętu fabrycznie nowego,
•przeszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego,
•gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące,
•dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych.
2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi:
•być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub
•posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych.
3.Termin zapłaty za dostarczony towar – min.30 dni.
4.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w magazynie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5
5.Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy.
6.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach zadania.
8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa wart.67ust.1pkt 6 i 7.
10.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
6481,48
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
21
|
| Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
•Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – według wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ;
•Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktu, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia ( pozycja z numerem katalogowym).
•Deklaracja zgodności, CE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 8 - Projekt umowy
|
| IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|