GuidZP400 |
a835e2d6-842f-4c41-8c83-4053f230ed29
|
Biuletyn |
531321-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lublin
|
Regon |
43101951400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-109
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814 663 000,
|
Zamawiajacy fax |
814 663 001
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lublin.eu,
|
Adres strony url |
http://lublin.eu/urzad-miasta-lublin/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
htt:/bip.lublin.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Lublin Biuro Zamówień Publicznych Pl. Litewski 1, pok. nr 7, 20-080 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie oraz dostawa koszulek z nadrukiem promocyjnym na potrzeby organizacji wydarzenia kulturalnego Carnaval Sztukmistrzów 2017
|
Numer referencyjny |
ZP-P-I.271.1.57.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie oraz dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin, na potrzeby organizacji wydarzenia kulturalnego Carnaval Sztukmistrzów 2017 w tym:
1.koszulka męska: nakład 250 sztuk,
2.koszulka damska: nakład 100 sztuk,
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia – 10 dni roboczych, w tym:
a) Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt w dniu podpisania umowy,
b) 2 dni robocze od przekazania projektu, na przedstawienie Zamawiającemu prototypu celem akceptacji,
c) 1 dzień roboczy od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonego prototypu.
d) 7 dni roboczych od dnia akceptacji prototypu na wykonanie i dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Przewiduje się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie.
2) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto.
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt.1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
ad pkt 1)- zmiana terminu realizacji zamówienia o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
ad pkt 2)- stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
3. Poza przypadkami, o których mowa w pkt. 1 dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w okolicznościach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: w zakresie procedury: p. Radosław Antoń – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20.
|