Usługa asysty technicznej Systemu ERP Egeria dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie przez okres 24 miesięcy

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533272-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługa asysty technicznej Systemu ERP Egeria dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie przez okres 24 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7da0ded-5fd1-4fb0-9552-43c0bcfe3200
Biuletyn 533272-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
Regon 32784700000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 683 15 16,
Zamawiajacy fax 012 648 12 10
Zamawiajacy email anna.gardowska@awf.krakow.pl,
Adres strony url www.awf.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Czy przeprowadza wspolnie 1
Czy przeprowadza zamawiajacy z eu 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.awf.krakow.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Czy oferty wnioski dostepne 1
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pomoca posłańca, kurierem lub za pomocą operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego im Bronisława Czecha al. Jana Pawła II 78 31-571 Kraków
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Usługa asysty technicznej Systemu ERP Egeria dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie przez okres 24 miesięcy
Numer referencyjny K-2.381/13/2017
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Usługa asysty technicznej Systemu ERP Egeria dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie przez okres 24 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości 15% wartości zamówienia podstawowego, polegających na skorzystaniu z pakietów zawierających 5 konsultacji bezpośrednio świadczonych przez konsultanta merytorycznego w siedzibie Zamawiającego w wymiarze czasowym jednego osobodnia za każdą konsultację
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył co najmniej przez rok przynajmniej 1 (jedną) usługę, polegającą na asyście technicznej zintegrowanego systemu zarządzania, obejmującego swym zakresem następujące obszary merytoryczne: Kadry, Płace, Księgowość i Finanse oraz Zarządzanie majątkiem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ 2 Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 3 Parafowany Projekt umowy Załącznik nr 6 do SIWZ 4 Dowód wniesienia wadium (potwierdzenie przelewu lub kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium). Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do oferty i zaparafować, natomiast w przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna (np. gwarancji ubezpieczeniowej) – kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy złożyć wraz z ofertą, natomiast oryginał należy złożyć w osobnej kopercie.
Czy wadium 1
Wadium 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 300.00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100 PLN). 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-06-22 do godz. 09:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta: PEKAO S.A. 53 1240 4722 1111 0000 48517445 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy mogą być dokonywane z zachowaniem przepisów art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przewiduje się dopuszczenie zmian w następującym zakresie: 1.1. Podwykonawcy: jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego, nie wykonuje pracy należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, pod warunkiem, że zapewni to prawidłową realizację umowy. 1.2. Zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy: a) konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę, b) wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, c) konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii prac, 1.3. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: 2.a) w sytuacji gdy rozpoczęcie wykonywania umowy okaże się niemożliwe na skutek wniesienia środków ochrony prawnej. 2.b) epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, 2.c) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 1. Zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług lub b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż wpływ jakie ww. zdarzenia mają na koszt realizacji niewykonanej części umowy. Dla wykazania zasadności zmian wynagrodzenia z powodu, o którym mowa w ust. 2 lit b niemniejszego §, Wykonawca przedstawi szczegółowe zestawienie ilości pracowników , biorących udział w realizacji umowy, których wynagrodzenie za pracę jest minimalnym wynagrodzeniem ustalonym na podstawie art2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym, z okresu co najmniej 12 miesięcy od daty wejścia w życie zmiany wynagrodzenia wraz z dowodami uiszczania wynagrodzenie w minimalnej wysokości przez cały okres. 1. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy. 2. Żadna ze stron nie jest uprawniona do przeniesienia swoich praw i zobowiązań wynikających z niniejszej umowy bez uzyskania pisemnej zgody drugiej strony. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy także w przypadku zmiany formy prawnej Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)