Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w Zespole Szkół Samorządowych w Chełchach, Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi Ełckiej oraz Zespole Szkół Samorządowych w Stradunach w roku szkolnym 2017/2018, tj. od 01.07.2017 r. do 31.08.2018 r. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części: Część 1. Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych, Część 2. Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych oraz jaj, Część 3. Dostawa nabiału, Część 4. Dostawa pieczywa, Część 5. Dostawa ryb i mrożonek, Część 6. Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, przeprowadzenia aukcji elektronicznej, rozliczenia w walutach obcych, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, stosowania wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producenta), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych przez poszczególne szkoły pisemnie lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnione z podaniem godziny dostawy. Dostawy winny być realizowane dwa razy w tygodniu, pieczywo codziennie, w godzinach od 6.30 do 9.00. Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ stosownie do właściwej części. Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta. W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące). Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu, w atestowanych pojemnikach, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Wykonawca składa ofertę obejmującą w danej części wszystkie wymienione szkoły. Ceny ofertowe winny być jednakowe dla wszystkich szkół i obowiązywać będą przez cały okres ważności umowy. Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony do około 15 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.
Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie przedłożyć Zamawiającemu fakturę /rachunek z terminem płatności 30 dni od dnia jej wystawienia.
|
GuidZP400 |
98eeae19-f22f-4c31-a849-ef5c2d84a732
|
Biuletyn |
533052-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk
|
Regon |
79022472700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
87 619 45 91,
|
Zamawiajacy email |
cuw@elk.gmina.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.elk.gmina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.elk.gmina.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.elk.gmina.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych Gminy Ełk, ul. T.Kościuszki 28A, 19-300 Ełk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w ZSS w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2017/2018
|
Numer referencyjny |
Oś.264.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w Zespole Szkół Samorządowych w Chełchach, Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowej Wsi Ełckiej oraz Zespole Szkół Samorządowych w Stradunach w roku szkolnym 2017/2018, tj. od 01.07.2017 r. do 31.08.2018 r. Przedmiot zamówienia dzieli się na 6 części: Część 1. Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych, Część 2. Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych oraz jaj, Część 3. Dostawa nabiału, Część 4. Dostawa pieczywa, Część 5. Dostawa ryb i mrożonek, Część 6. Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, przeprowadzenia aukcji elektronicznej, rozliczenia w walutach obcych, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, stosowania wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie: typu (nazwy handlowe lub nazwy producenta), zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych przez poszczególne szkoły pisemnie lub telefonicznie przez osoby do tego upoważnione z podaniem godziny dostawy. Dostawy winny być realizowane dwa razy w tygodniu, pieczywo codziennie, w godzinach od 6.30 do 9.00. Dostarczany towar winien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczany towar winien być świeży, pierwszego gatunku, dopuszczony do sprzedaży, zgodny z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikiem do SIWZ stosownie do właściwej części. Termin przydatności do spożycia wszystkich dostarczonych towarów nie powinien być krótszy niż 2/3 terminu przydatności zalecanego przez producenta. W zależności od asortymentu towar winien być dostarczany w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwa), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Wykonawca winien dostarczać produkty czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące). Wykonawca winien dostarczać towar własnym środkiem transportu, w atestowanych pojemnikach, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Wykonawca składa ofertę obejmującą w danej części wszystkie wymienione szkoły. Ceny ofertowe winny być jednakowe dla wszystkich szkół i obowiązywać będą przez cały okres ważności umowy. Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony lub zwiększony do około 15 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.
Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie przedłożyć Zamawiającemu fakturę /rachunek z terminem płatności 30 dni od dnia jej wystawienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy, stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT,
2) zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15% przy zachowaniu zaoferowanej ceny za poszczególne produkty,
3) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestana produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych.
4) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
5) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
6) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych oraz jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa nabiału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb i mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów ogólnospożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
|
| |