Dostawa odczynników chemicznych, enzymów, szkła i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu BIOSTRATEG 2/296369/5/NCBR/2016

Data publikacji 2017-06-16
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534128-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004, 337900004, 380000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa odczynników chemicznych, enzymów, szkła i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu BIOSTRATEG 2/296369/5/NCBR/2016, o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ. Dostawa zrealizowana będzie jednorazowo, lub, jeśli np. ze względów organizacyjnych czy logistycznych nie będzie to możliwe – etapami, w terminie określonym w Formularzy Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a7b08b76-10f7-4280-8238-42124fb0d6df
Biuletyn 534128-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego
Regon 000053835
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-532
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226063600,
Zamawiajacy fax 228490426
Zamawiajacy email marcin.sokolowski@ibprs.pl,
Adres strony url www.ibprs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego, 02-532 Warszawa, ul. Rakowiecka 36 pokój nr 134 (Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odczynników chemicznych, enzymów, szkła i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu BIOSTRATEG 2/296369/5/NCBR/2016
Numer referencyjny ZP-5/2017/ZG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa odczynników chemicznych, enzymów, szkła i akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu BIOSTRATEG 2/296369/5/NCBR/2016, o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ. Dostawa zrealizowana będzie jednorazowo, lub, jeśli np. ze względów organizacyjnych czy logistycznych nie będzie to możliwe – etapami, w terminie określonym w Formularzy Oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci foldery / prospekty reklamowe producenta / wydruki ze stron WWW producenta / dokumentację lub inne materiały informacyjne producenta oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim lub angielskim, umożliwiające weryfikację obligatoryjnych parametrów lub funkcji wymaganych przez Zamawiającego; wskazane jest, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym/właściwościom opisanym w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu Asortymentowo-Cenowym. Jeżeli w prospekcie technicznym brakuje opisu danej funkcji lub wartości parametru przedmiotu zamówienia, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. części instrukcji obsługi), na podstawie których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru oferowanego przedmiotu zamówienia z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ – Formularza Asortymentowo-Cenowego
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty wymienione w Rozdziale 10. SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1. zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: a. z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; b. z powodu działania siły wyższej, o której mowa w §7 ust. 6 we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ; c. na skutek działania organów administracji, a w szczególności: opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – maksymalnie o czas opóźnień, wydania decyzji odmownych w zakresie konsekwencji wynikających z wydanych decyzji; d. z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia Dostaw maksymalnie o czas trwania tych przyczyn; e. na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; 2. zmiana nazwy/nr katalogowego/parametrów dostarczanego artykułu w przypadku zaniechania produkcji i/lub wprowadzenia nowej serii (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób artykułów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy; 3. zmiany korzystne dla Zamawiającego pod warunkiem uzasadnienia korzyści dla Zamawiającego w granicach uzasadnionych korzyści; 4. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 5. nastąpi zmiana oznaczenia adresu lub siedziby Wykonawcy; 6. nastąpi zmiana nazwy Wykonawcy z powodu przekształcenia lub innych zdarzeń skutkujących zmianą nazwy; 7. nastąpi zmiana danych podmiotowych stron umowy np. zmiana konta bankowego Wykonawcy. 23.2. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem zasad określonych w pkt. 23.1. powyżej jest nieważna. 23.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Chemikalia organiczne i nieorganiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa chemikaliów organicznych i nieorganicznych o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Enzymy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa enzymów o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Laboratoryjne wyroby szklane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33790000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Akcesoria laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa akcesoriów laboratoryjnych o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)