GuidZP400 |
64b5b592-840f-4828-9b7c-c7fa56dd2a5e
|
Biuletyn |
533201-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
Regon |
1226172500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powsińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69/71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-903
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 694 61 18, 22 694 60 92
|
Zamawiajacy fax |
22 694 61 21
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.centrum.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.centrum.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
przesłanie lub dostarczenie do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Obsługi Adminmistracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
Numer referencyjny |
12/2017/WZP-DZ/PN/WW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej przez okres 12 miesięcy, wg wymagań określonych w niniejszym rozdziale i formularzu asortymentowo-cenowym stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) w oryginale.
2) Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt 1 i 2 w oryginale.
3) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności zmiany wysokości podatku od towarów i usług.
3. Zamawiający dopuszcza, w drodze zgodnego ustalenia przez strony umowy, wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt dotyczących nazewnictwa materiałów eksploatacyjnych oraz osób mających nadzór nad realizacją umowy, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków handlowych. Zmiana taka wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
|
IV 4 4 data |
2017-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Warszawy), w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni do bezpłatnego przekazania po 2 sztuki (zestawy) materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty.
2. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków:
a) testowanie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych będzie przeprowadzane przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy Pzp);
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania materiałów eksploatacyjnych osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty;
c) przedmiotem testów będzie materiał eksploatacyjny zaoferowany w ofercie; zostanie on zatrzymany przez Zamawiającego jako wzorcowy do końca trwania umowy;
d) materiał eksploatacyjny przekazany do testów musi być sprawny. Niesprawność podczas testów dyskwalifikuje materiał eksploatacyjny. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunki SIWZ;
e) niedostarczenie materiałów eksploatacyjnych do testów będzie równoważne z uznaniem materiału eksploatacyjnego jako niespełniającego warunki SIWZ.
|