GuidZP400 |
e4d32bad-970c-4a17-83c7-8a77fe85d57e
|
Biuletyn |
536587-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalny Szpital w Kołobrzegu
|
Regon |
31149600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Łopuskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kołobrzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 530 262,
|
Zamawiajacy fax |
943 554 408
|
Zamawiajacy email |
Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital.kolobrzeg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.kolobrzeg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31-33, 78-100 Kołobrzeg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i ortopedycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości.
2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej 2 dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
b) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej 2 dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Działając na podstawie art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
1) numeru katalogowego produktu
2) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów
3) sposobu konfekcjonowania - opakowania
4) liczby opakowań i ilości zamawianych towarów, w tym zmniejszenie ilości zamawianych towarów, ograniczenie asortymentu lub zmniejszenie ilości towarów jednego rodzaju z jednoczesnym zwiększeniem ilości innego rodzaju towarów wskazanych w umowie
5) wynagrodzenia wykonawcy, o ile nie powoduje zwiększenia wysokości zobowiązania Zamawiającego z tytułu realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiany, o którym mowa w ust. 1 dopuszczalne będą w następujących przypadkach:
1) gdy wystąpi przejściowy lub stały brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i cenie nie wyższej niż oferowana lub
2) zmieni się liczba badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego
3) producent towarów wycofa ze sprzedaży towar stanowiący przedmiot umowy lub towar ten zmieni swoje właściwości w związku z czym przestanie spełniać wymogi określone w SIWZ i umowie, co uzasadniać będzie ograniczenie przedmiotu umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy lub wprowadzenie produktu zamiennego
4) dostępność towarów stanowiących przedmiot umowy na rynku będzie ograniczona lub utrudniona, co będzie uzasadniało ograniczenie przedmiotu umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy lub wprowadzenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru oferowanego i cenie jednostkowej nie wyższej niż wskazanej w umowie
5) Wykonawca będzie posiadał w ofercie nowy rodzaj przedmiotu umowy, odpowiadający potrzebom Zamawiającego i o parametrach nie gorszych od towarów wskazanych w ofercie
i zaoferuje Zamawiającemu dostawę nowego towaru w miejsce towaru przewidzianego postanowieniami umowy za cenę nie wyższą niż wynikająca z umowy.
1. Działając na podstawie art. 142 ust. 5 strony dopuszczają możliwość zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający wymaga złożenia próbek zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Próbki należy dołączyć do oferty. Próbki będą zuzyte w celu oceny jakości.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe do procedur wysokiego ryzyka/ niesterylne/pakowane po 100-250 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
ortopedyczne rękawice jałowe/ bezpudrowe/ pakowane po 40 - 100 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
chirurgiczne rękawice jałowe /bezpudrowe/ w pozycji 1 - 5 pakowane po 50 - 100 par; / w pozycji 6 - 7 pakowane po 400 - 100 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe - niesterylne/pakowane po 100-250 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe - niesterylne/pakowane po 100-250 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Chirurgiczne rękawice jałowe pudrowane/ pakowane po 50 - 70 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe /sterylne/ pakowane po 50 - 100 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz załącznik nr 1a – opis przedmiotu zamówienia i oceny jakości
|
| |