GuidZP400 |
3bb06bf2-50c8-466c-b188-ffef4f7bf39d
|
Biuletyn |
517307-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
|
Regon |
140639400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Waszyngtona
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15274
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 450 595
|
Zamawiajacy fax |
857 450 595
|
Zamawiajacy email |
zampudsk@amb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.udsk.pl
|
Adres strony internetowej |
www.udsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.udsk.pl/zp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.udsk.pl/zp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. J. Waszyngtona 17, 15 - 274 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych PN-8/17/20.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych o wartości szacunkowej poniżej 135 tys. euro;
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków dotyczących kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2.4.1. odpisu właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.4.1 niniejszego paragrafu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2.6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.5 niniejszego paragrafu, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 2.4.1 niniejszego paragrafu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 2.6 niniejszego paragrafu stosuje się.
2.7.1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
3. Oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale.
4. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 3 niniejszego paragrafu składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie postawił warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
2.1. Wykonawca składa sporządzony według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty.
2.2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.4.1 niniejszego paragrafu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1. Ceny jednostkowe ustalone w ofercie z dnia ..............., tożsame z cenami podanymi w w/w załączniku, nie ulegną zmianie przez okres pełnych 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto:
1.1 w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto;
1.2 w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
1.3 w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. W przypadku zmian określonych w ust. 3 pkt. 1.1 i 1.2 Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona
na wysokość wynagrodzenia. W przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności wprowadzenia zmian do umowy, Strony zobowiązują się pokryć podwyżkę wynagrodzenia w równym stopniu (po 50% udokumentowanej zmiany wysokości wynagrodzenia).
3. Zmiana cen może nastąpić wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
RÓŻNY SPRZĘT I ARTYKUŁY BIUROWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dodatkowe informacje w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Różny sprzęt i artykuły biurowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
TAŚMY DO FAKSÓW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192340-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Folie do faxu Panasonic KX FA 218 - KX-FA52X
2. Folie do faxu Panasonic KX-FP 701
3. Folie do faxu Panasonic KX-FC 268
4. Kasety do drukarki CITIZEN
5. Taśmy barwiące do drukarki ZEBRA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
TONERY DO KSEROKOPIAREK I FAKSU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Tonery do kserokopiarki CANON, Toshiba, Konica Minolta
2. Tonery do faxu Panasonic, SAMSUNG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
TONERY DO KSEROKOPIAREK I FAKSU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Tonery Konica-Minolta Bizhub 215 czarny TN-118 (A3VW050)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
WYROBY BIUROWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Teczka kartonowa archiwalna, mocna, gramatura 800 g/m2,wiązana, bezkwasowa, szerokość grzbietu 10 cm, sztywna, odporna na uszkodzenia mechaniczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
TONERY DO KSEROKOPIAREK I FAKSU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dodatkowe wymagania w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Tonery do faxu Toshiba e-studio 170-F
2. Tonery do kserokopiarki Toshiba e studio 283 T-2840E
3. Tonery T-2309E do kserokopiarki Toshiba
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192800-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Taśmy do metkownicy 16 x 26 mm dwurzędowe białe (Etykieta)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
KOPERTY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199230-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Koperty listowe i koperty RTG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAPIER KSEROGRAFICZNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Papier do urządzeń biurowych, kserokopiarek, faxów, drukarek laserowych, drukarek atramentowych
2. Papier samoprzylepny - żółty APLI 64x33,9
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192800-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dodatkowe wymagania w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Etykiety oznacznikowe poliestrowe wys. 30mm x szer. 80mm
2. Etykiety samoprzylepne obiegowe PLAZMA, STEAM
3. Kalka żywiczna do drukarki Zebra GK420T i TLP2824
4. Taśma termotransferowa czarna -folia 89 x450
5. Taśma woskowa do drukarki Zebra GK420T
6. Taśma z etykietami wys. 55mm x szer. 85mm
7. Taśmy z termicznymi etykietami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
BRANSOLETKI INDENTYFIKUJĄCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22455100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opaski dla dorosłych, dzieci, niemowląt do drukarki Zebra HC100 (10015355K)/(10015357K)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
CD-ROM-y
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237380-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dodatkowe wymagania w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Płyta CD-R
2. Płyta DVD+R
3. Płyta DVD+R do nadruku atramentowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
ROLKI TERMICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22993200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Rolki papierowe i rolki termiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
ROLKI TERMICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22993200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Rolka termiczna 57mm x 150 m do bileterki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
TONERY I TUSZE DO DRUKAREK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Toner HP CLJ CM1300/1312/CP1210/CP 1510/1515n czerwony, żółty, niebieski, / OR
2. Toner HP CLJ CM1300/CM1312/CP1210/CP1510/ czerwony
3. Tusz HP DJ 2000 czarny XL-"301"oryginał
4. Tusz HP DJ 4255/5150/5650 CZARNY, kolor
5. Tusz HP DJ 850/930C/1120C/6122/51645A czarny"45"
6. Tusz HP DJ 920/930c/959/970/3820/6122 kolor C6578DE "78"
7. Tusz HP DJ2000 kolor XL /301/
8. Tusz HP Officejet 6000 błękitny, czarny, purpurowy, żółty (CD972AE)
9. Toner Konica Minolta 4650 DN
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
TONERY I TUSZE DO DRUKAREK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dodatkowe informacje w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Tonery i tusze do drukarek; 74 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
TONERY I TUSZE DO DRUKAREK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Tusz Rimage Automat 2000i czarny; 03340-001
|
| |