Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania, skanowania wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą

Data publikacji 2012-12-04
Data zakończenia 2012-12-12 10:00:00
Instytucja Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
Miejscowość Pleszew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Usługi zarządzania wspierane komputerowo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 256487 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004, 302321108, 725100003, 503130002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania, skanowania wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą z funkcją druku podążającego oraz druku bezpiecznego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie ciągłości pracy urządzeń między innymi poprzez ich serwisowanie oraz dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, wydanie użytkownikom kart identyfikacyjnych oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonych urządzeń. Zamówienie obejmuje również dostawę oprogramowania zarządzająco-monitorującego opisanego w SIWZ, a w szczególności wsparcie techniczne oraz utrzymanie przez cały okres trwania umowy.
2. Urządzenia wielofunkcyjne oraz aplikacje będą udostępnione Zamawiającemu w formie dzierżawy i przez cały okres obowiązywania umowy pozostaną własnością Wykonawcy.
3. Zamawiający wymaga dostarczenia następujących urządzeń:
1) Grupa I - urządzenia wielofunkcyjne A4, monochromatyczne - 14 sztuk. Liczba wydruków/kopii w okresie całej umowy - 3 000 000 stron.
2) Grupa II - drukarka kolorowa A4 - 1 sztuka. Liczba wydruków w okresie całej umowy - 24 000 stron kolorowych, 5 000 stron czarno-białych.
3) Grupa III - urządzenie wielofunkcyjne A3, kolorowe - 1 sztuka. Liczba wydruków/kopii w okresie całej umowy - 1 200 000 stron czarno-białych, 100 000 stron kolorowych.
4) Grupa IV - urządzenie wielofunkcyjne A3, kolorowe - 1 sztuka. Liczba wydruków/kopii w okresie całej umowy - 1 500 000 stron czarno-białych, 36 000 stron kolorowych.
5) Grupa V - drukarka monochromatyczna lub urządzenie wielofunkcyjne - 4 sztuki. Liczba wydruków w okresie całej umowy - 210 000 stron.
4. Podana powyżej liczba wydruków/kopii jest jedynie wartością orientacyjną służącą przybliżeniu Wykonawcom zakresu zamówienia oraz przygotowaniu w pełni porównywalnych ofert. Liczba faktycznie wykonywanych wydruków/kopii zależeć będzie wyłącznie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
5. Wszystkie urządzenia: fabrycznie nowe, z automatycznym drukiem dwustronnym, z menu i instrukcją obsługi w języku polskim, oraz o parametrach szczegółowych podanych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
Ulica ul. Poznańska 125a
Nr domu 125a
Miejscowość Pleszew
Kod Pocztowy 63-300
Województwo wielkopolskie
Tel 062 74 20 700
Fax 062 74 20 900, 7420903
Internet http://www.szpitalpleszew.pl/
Regon 30077008800000
E-mail przetargi@szpitalpleszew.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak NIE DOTYCZY
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć w szczególności: zwiększenia liczby dzierżawionych urządzeń, zwiększenia liczby wykonywanych kopii/wydruków lub zwiększenia liczby pracowników upoważnionych do korzystania z dzierżawionych drukarek
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 60
Wadium NIE DOTYCZY
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności wykażą, że wykonali lub wykonują przynajmniej 2 zamówienia polegające na dostawie urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania, skanowania wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą (służącą między innymi do badania alokacji kosztów z uwzględnieniem: użytkowników, miejsc powstawania kosztów oraz automatycznym generowaniem raportów) oraz towarzyszącą zamówieniu usługą obsługi serwisowej dostarczonych urządzeń, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto rocznie każde
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca musi dysponować: a) co najmniej 2 osobami obsługującymi teren Zamawiającego, posiadającymi uprawnienia do obsługi oferowanych przez Wykonawcę modeli urządzeń, wydane przez producenta tych urządzeń, z zastrzeżeniem że wymagane jest wykazanie przynajmniej 2 pracowników do każdego modelu urządzenia, b) co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikat wydany przez producenta oferowanego oprogramowania potwierdzający odbycie szkoleń z instalacji i administracji oferowanego rozwiązania
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) opis oferowanych urządzeń (np. karty katalogowe) z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego sprzętu; 2) oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem (w przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel Producenta oświadczenia nie wymaga się)
Inne dokumenty dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp informacja nt. przewidywanych istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
Adres uzyskania siwz siedziby Zamawiającego, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew
Data składania wniosków 12/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)