Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
|
Ulica |
ul. Toruńska 174a
|
Nr domu |
174a
|
Miejscowość |
Bydgoszcz
|
Kod Pocztowy |
85-844
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
52 5822723
|
Fax |
52 5822777
|
Internet |
www.zdmikp.bydgoszcz.pl
|
Regon |
09047697100000
|
E-mail |
handel@zdmikp.bydgoszcz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
04/01/2013
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386
z adnotacją WADIUM - Realizacja działań informacyjno - promocyjnych dla projektu pn: Rewitalizacja ul. Dworcowej polegająca na przebudowie ulicy na odcinku od ul. Matejki do ul. Gdańskiej
Dowód wniesienia wadium:
zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie,
potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - należy dołączyć do oferty w formie oryginału.
Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane,
na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP.
Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Wiedza |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, co najmniej:
minimum jednej usługi obejmującej sporządzenie materiałów informacyjnych lub promocyjnych o wartości brutto minimum 40.000,00 PLN, w skład którego wchodziły co najmniej 3 rodzaje materiałów promocyjnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1.1.2 SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż
50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) PLN
2) posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do oferty, określonego w pkt. 11.1.1.4 SIWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b UPZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 UPZP oddzielnie, w związku z tym każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przekłada dokumenty wymienione w pkt 11.1.2 SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 UPZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy, z powodu jednej z następujących przyczyn niezależnych od Stron umowy:
siła wyższa,
zmiany w przepisach prawnych,
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na termin realizacji zadania,
o ile Wykonawca uzasadni i udowodni Zamawiającemu taką konieczność, a Zamawiający wyrazi zgodę na taką zmianę,
2) określonym w §3 ust.2 umowy.
3) ceny, w przypadku zmniejszenia zakresu wykonanych działań promocyjnych.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają akceptacji obu Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zdmikp.bydgoszcz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ul. Toruńska 174 a, 85-844 Bydgoszcz Cena 5,80 PLN; + koszty wysyłki - bezpłatnie na stronie internetowej: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.
|
Data składania wniosków |
12/12/2012
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy,
85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174 a, pokój nr 20 (kancelaria/parter).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Niniejsze postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WK-P)
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia jest: pani Lucyna Włodarska - tel.: 052-582-27-42, Pan Piotr Gondek tel.: 052 582-27-76
2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Marlena Krzyżaniak- tel.: 052-582-27-69.
Termin i miejsce otwarcia ofert: W dniu 12.12.2012 r. godz.:11:00. Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Toruńska 174 a, pok.18 parter.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|