GuidZP400 |
d288edfd-f826-4ead-8794-aaddce3ce8fe
|
Biuletyn |
574611-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
|
Regon |
12419100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Starościn
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzepin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
69110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
95 759 62 39
|
Zamawiajacy fax |
95 759 62 39
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@tlrzepin.pl
|
Adres strony url |
www.tlrzepin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Technikum Leśne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.tlrzepin.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie Starościn 34 69-110 Rzepin lub poczta elektroniczną na adres sekretariat@tlrzepin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Artykuły spożywcze w układzie zadaniowym 1-8
|
Numer referencyjny |
ZP/TL/08/08/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
wszystkich części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkich części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym: zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidywane ilości, zawarte są w treści poszczególnych załączników nr 3.a, 3.b, 3.c, 3.d, 3.e, 3.f, 3.g, 3.h. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia - jednakże nie więcej niż 30 % wskazanych ilości, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa zostanie podpisana na okres: 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi, bieżące dostawy realizowane będą przez Wykonawcę w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przekazanego w formie zapotrzebowania pisemnego – faksem lub e-mailowo.
|
Okreslenie warunkow |
Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia zawodowego wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.W celu potwierdzenia doświadczenia wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej umowy, której przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych o terminie realizacji co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej: • dla ZADANIE NR 1 – artykuły spożywcze ogólne – kwoty 10 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 2 – artykuły spożywcze – nabiał – kwoty 20 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 3 – artykuły spożywcze – jajka – kwoty 2 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 4 – mięso i wyroby wędliniarskie – kwoty 25 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 5 – warzywa i owoce – kwoty 15 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 6 – mrożonki – kwoty 2 000,00 brutto, • dla ZADANIE NR 7 – ryby – kwoty 500,00 brutto, • dla ZADANIE NR 8 – pieczywo i wyroby cukiernicze – kwoty 10 000,00 brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, informacji z Krajowego Rejestru Karnego - w przypadku skazania na karę aresztu - w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami i grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, h) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy. i) oświadczenia wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 c) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 8 – wypełnione i podpisane przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3. d) Wzór umowy – parafowany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy. Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, tj. za zmianę istotną rozumie się zmianę ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; lub sytuację w której nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4. 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
IV 4 4 data |
2017-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze ogólne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 1, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 2, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze jajka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 3, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wyroby wędliniarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131120-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 4, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 5, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 6, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15234000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 7, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz art. spożywczych ujęto w tabeli nr 8, cechy techniczne produktów spożywczych w tym: dotyczące opakowań, transportu oraz cech dyskwalifikujących produkt opisano w części "Opis przedmiotu zamówienia"
|
| |