Adaptacja, remont i wyposażenie pomieszczeń Gminnego Ośrodka Kultury w Wiśniewie wraz z budowa windy dla niepełnosprawnych część 2: dostawa wyposażenia.

Data publikacji 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-14 10:00:00
Instytucja Gmina Wiśniew
Miejscowość Wiśniew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 493620 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 397110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje wykonanie dostawy wyposażenia do Gminnego Ośrodka Kultury w Wiśniewie. Szczegółowy zakres przedmiotu przedstawia się następująco:
1) krzesło - stelaże wykonane z profili stalowych pokryte są farbą proszkową w kolorze czarnym, siedzisko wykonane z tkaniny tapicerowane, kolor tkaniny przedstawić do zaakceptowania przed rozpoczęciem dostaw, możliwość składowania jedno w drugim, wymiary siedziska min. 40 cm głębokość x 45 cm szerokość, wysokość ok. 82 cm - szt. 100
2) krzesło - fotel do komputera - tapicerka z imitacji skóry, podłokietniki z drewna litego bejcowany na kolor drewnopodobny , szerokość siedziska ok. 50 cm, - szt. 1
3) krzesło do komputera - wyprofilowane oparcie i siedzisko, regulacja wysokości siedziska i oparcia, kąta nachylenia oparcia oraz odległości siedziska od oparcia, krzesło wykonane z trwałej tkaniny biurowej, kolor tkaniny przedstawić do zaakceptowania przed rozpoczęciem dostaw, możliwość montażu kółek, wymiary siedziska ok. 60 cm. - szt. 4
4) biurko - z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm, kolor calvados lub zbliżony , szerokość ok. 132 cm, wysokość ok. 75 cm, głębokość ok. 66 cm, z lewej strony szuflada i szafka zamykane na kluczyk, z prawej strony półka na jednostkę centralną i szuflada, na środku wysuwana na metalowych prowadnicach rolkowych półka pod klawiaturę. Szuflady zamontowane również na prowadnicach rolkowych, w wyposażeniu nadstawka na monitor. - szt. 5
5) biurko - z płyty laminowanej o grubości min. 18 mm, w kształcie litery L, wysokość ok. 75 cm, szerokość ok. 132 cm, drugi bok szerokość ok. 160 cm, wyposażenie biurka: 4 szuflady na kluczyk zamontowane również na prowadnicach rolkowych, półka na jednostkę centralną, nadstawka na monitor, półka na klawiaturę wysuwana na metalowych prowadnicach - szt. 1
6) lady biurkowe - wymiar blatu ok. 40x350cm, blat z melaminowanej płyty o grubości min. 18 mm, kolor lady calvados lub zbliżony, stelaż metalowy malowany proszkowo, kolor stelaża przedstawić do zaakceptowania przed rozpoczęciem dostaw . - szt. 5
7) wieszaki ścienne - wieszak płaski ścienny, obrotowy, kat obrotu 180 stopni, długość min. 130 cm, ilość zawieszek min. 12 sztuk po jednej i po drugiej stronie - szt. 6
8) wieszak stojący - stelaż nierdzewny, wysokość ok. 1,7 m, ilość zawieszek- ok. 15 szt., skręcony śrubami, malowany proszkowo - szt. 1
9) szafy kuchenne - dwudrzwiowe z pięcioma półkami (drzwi przesuwne zamykane na kluczyk), jedna z trzech szaf ma mieć dodatkowo 4 szuflady na dole na prowadnicach o udźwigu do 30 kg, wymiary głębokość ok. 60, szerokość łączna trzech szaf kuchennych ok. 250 cm, wysokość szaf ok. 260 cm (ok. 30 cm mniejsza od wysokości pomieszczenia), kolor na frontach przedstawić do zaakceptowania przed rozpoczęciem dostaw, fronty z płyty MDF foliowanej gr. min. 18 mm, korpusy z płyty laminowanej gr. min. 18 mm - szt. 3
10) regał kuchenny - jednoskrzydłowe z pięcioma półkami, wymiary wysokość ok. 150 cm, szerokość ok. 75 cm, głębokość ok. 40 cm, fronty z płyty MDF foliowanej gr. min. 18 mm, korpusy z płyty laminowanej, obrzeża zabezpieczone okleiną meblową, kolor okleiny na frontach przedstawić do zaakceptowania przed rozpoczęciem dostaw - szt. 2
11) szafy ubraniowe - z płyty laminowanej grubość min. 18 mm, kolor calvados lub zbliżony, obrzeża zabezpieczone okleiną meblową, wysokość ok. 182 cm, szerokość ok. 80 cm, głębokość ok. 60 cm, dwuskrzydłowe drzwi - szt. 5
12) regały biurowe - szerokość ok. 45 cm, wysokość ok. 197 cm, głębokość ok. 35 cm, kolor calvados lub zbliżony, regały z płyty laminowanej, obrzeża zabezpieczone okleiną meblową - szt. 2
13) stół kuchenny - ze stali nierdzewnej z półką, skręcany, wymiary minimalne blatu 80 x 70 cm - szt. 1
14) krzesło kuchenne - miska siedziska wykonana z bukowej, profilowanej sklejki, kolor wybarwienia przedstawić do zaakceptowania przed rozpoczęciem dostaw, wymiary siedziska minimum 45 x 50 cm - szt.4
15) szafa dwuskrzydłowa - wysokość ok. 296 cm równa wysokości pomieszczenia, skrzydło lewe 150 cm (3x płyta z laminatu), skrzydło prawe 150 cm (3x płyta z laminatu), środkowa część 250 cm (3x płyta z laminatu i 2x płyta z lustrem). W bocznych skrzydłach segment długości 50cm przeznaczony na 6 półek oraz dwa poziomy drążków na wieszaki długości 100 cm oddzielonych od półek płytami na całej wysokości. Środkowa część szafy składa się z 4 segmentów, w każdym segmencie dwa poziomy drążków na wieszaki, kolor calvados lub zbliżony - szt.1
16) szafa magazynowa - wysokość ok. 199 cm, szerokość ok. 100 cm, głębokość ok. 43,5 cm, z pięcioma półkami, wyposażenie w zamek ryglujący drzwi w dwóch miejscach, szafa metalowa, kolor popielaty lub podobny - szt. 3
17) regały otwarte magazynowe - ze stali kwasoodpornej, półki z blachy stalowej o grubości minimum 1 mm, 5 półek, wymiary (wysokość x szerokość x głębokość) ok. 180 cm x 111 cm x 60 cm. Jednostkowy udźwig na półkę min. 100 kg - szt. 5
18) kuchenka elektryczna - płyta gazowa, szerokość ok. 60 cm, zasilanie gazowo - elektryczne, piekarnik elektryczny, klasa energetyczna A, zapalarka w pokrętle, front ze stali nierdzewnej - szt.1
19) lodówka chłodziarka - klasa energetyczna A+, pojemność całkowita netto ok. 374 l - szt. 2
20) kociołek elektryczny do zup - kociołek, pokrywa i pojemnik na wodę wykonane ze stali nierdzewnej, pojemność 10 l, regulacja mocy, grzałka z termostatem, zasilanie 230 V - szt. 2
21) patelnia uchylna nierdzewna - patelnia do smażenia produktów, powierzchnia ok. 570x430mm, pojemność minimum 35 litrów, moc elektryczna minimum 5 kW, ręczny przechył misy - szt.1
22) Podgrzewacz - ze stali nierdzewnej, w komplecie 2 pojemniki na paliwo, pojemnik gastronomiczny, pokrywa otwierana o 90 stopni, pojemność 9 l - szt. 2

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wiśniew
Ulica ul. Siedlecka 13
Nr domu 13
Miejscowość Wiśniew
Kod Pocztowy 08-112
Województwo mazowieckie
Tel 0 25 641 73 13
Fax 0 25 641 73 13
Internet www.wisniew.pl
Regon 71158262900000
E-mail zpoc@wisniew.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający nie wyklucza możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wielkości 20 procent zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 15/03/2013
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 850,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) z uwagi na zmianę podwykonawcy, 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy, 5) wstrzymania dostaw lub wystąpienia przerw w realizacji dostaw powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego - zmiana umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 6) wykonanie umowy przed terminem, 7) zmiana umowy w przypadku zaistniałej konieczności wynikającej z umowy o dofinansowanie między Zamawiającym, a jednostką udzielającą dofinansowania zadania, 8) zmiana umowy korzystna dla Zamawiającego, jeżeli nastąpiło wycofanie produktu z rynku lub istnieją nowe rozwiązania technologiczne - zmiana umowy w ramach ustalonego wynagrodzenia.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.wisniew.e-bip.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Wiśniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew pokój nr 8
Data składania wniosków 14/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Wiśniew ul. Siedlecka 13 08-112 Wiśniew pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007÷2013, Program oś 3. Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323. Odnowa i rozwój wsi.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)