GuidZP400 |
8bfa2843-05b9-4569-95b2-25f8a837e2d0
|
Biuletyn |
575630-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Poznań
|
Regon |
63125782200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kolegiacki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61841
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 785 210
|
Zamawiajacy fax |
61 878 50 85
|
Zamawiajacy email |
zp@um.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://bip.poznan.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu pl. Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok. 152
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja monitoringu miejskiego ul. Półwiejskiej i przyległych ulic
|
Numer referencyjny |
ZOU-XII.271.106.2017.MK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa, instalacja, uruchomienie i skonfigurowanie 18 szt. kamer wizyjnych i niezbędnych urządzeń transmisyjnych wraz z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji projektowej
i powykonawczej, wykonaniem przyłączy teletechnicznych i energetycznych do miejsc montażu kamer oraz konfiguracją i uruchomieniem rozbudowanego Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania.
Obszar objęty przedmiotem zamówienia dotyczy ulicy Półwiejskiej od skrzyżowania z ulicą Strzelecką do skrzyżowania z ulicami Krakowską i Kościuszki oraz nieruchomości Stary Rynek 52ab (narożnik ulicy Wodnej).
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace opisane w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do wzoru umowy, a także udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i przekazanie autorskich praw majątkowych do wytworzonej w ramach udzielonego zamówienia dokumentacji projektowej i powykonawczej.
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane
we wzorze umowy – załączniku nr 10 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
130
|
Informacje na temat katalogow |
130 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
A) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie prace w zakresie dostawy i konfiguracji oferowanych kamer oraz konfiguracji oprogramowania zarządzającego systemem monitoringu podlegającego rozbudowie. Wartość każdej pracy nie może być mniejsza niż 200 000 zł brutto (dwieście tysięcy złotych),
B) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie prace budowlane w zakresie budowy doziemnej infrastruktury teletechnicznej, to jest budowy kanalizacji kablowej lub rurociągu kablowego i studni kablowych, wraz z układaniem kabli. Wartość każdej pracy nie może być mniejszej niż 100 000 zł brutto (sto tysięcy złotych),
C) dysponuje miernikiem elektrycznym i reflektometrem - posiadającymi aktualny certyfikat kalibracji urządzenia (zgodnie z datą zalecaną przez producenta urządzenia, odnawiany maksymalnie co 2 lata),
D) dysponuje osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia:
a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w branży telekomunikacyjnej,
b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych,
c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży telekomunikacyjnej,
d) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych,
e) minimum jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich uprawniające
do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku kategorii D i E do 1 kV,
f) minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia zgodnie z rozporządzeniem MSWiA
z dn. 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r.),
g) minimum jedną osobą posiadającą certyfikat producenta oferowanego oprogramowania zarządzającego monitoringiem wizyjnym rozbudowywanym w ramach niniejszego postępowania, potwierdzający przeszkolenie w zakresie oferowanego oprogramowania zarządzającego oraz wykonaniem minimum jednej pracy polegającej na konfiguracji i wdrożeniu lub rozbudowie systemu monitoringu wizyjnego zarządzanego przez to oprogramowanie.
Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę kilku uprawnień.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw i usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie – wypełniony
i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Należy złożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dowodami.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami – wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ.
d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Należy złożyć wypełniony
i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
e) wykaz podstawowego oferowanego sprzętu, urządzeń i licencji, zawierający listę oferowanych produktów, nazwy producenta, oznaczenie nadane przez producenta – typ, nazwa oferowanych produktów. Należy złożyć załącznik nr 2 do umowy,
a także karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń i sprzętu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Ustala się wadium w wysokości: 6000,00 zł.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie
z § 14 ust. 1, 2 i 3 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|