1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, zestawów plombowniczych, pojemników na klucze, worków ewakuacyjnych, skrzyń aluminiowych oraz szaf stalowych klasy A, B i C dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
a.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać obowiązującym normą z zakresu gatunku pierwszego,
b.Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
c.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
d.Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
e.Towar musi:
część nr 1:
-w poz. nr 8 być zgodny z normą PN-EN ISO 6940 i PN-EN ISO 6941
-w poz. nr 7, 8, 9 posiadać atest Instytutu Techniki Budowlanej- klasyfikacja ogniowa w zakresie stopnia palności wyrobów elastycznych.
w części nr 2:
-być zgodny z Zarządzeniem nr 57/MON z dnia 16.11.2011 oraz z Polską Normą PN-EN 1300
3.Termin gwarancji: został określony w „opisie przedmiotu zamówienia/rozdzielnik” – stanowiącym dla części nr 1 - załącznik nr 2a do umowy, dla części nr 2 - załącznik 2b do umowy.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części nr 1 - załącznik nr 2a do umowy, dla części nr 2 - załącznik 2b do umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce wykonania zamówienia (dostawa):
Część nr 1: zestawy plombownicze, pojemniki na klucze, worki ewakuacyjne, skrzynie aluminiowe.
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Białobrzegi, ul. Osiedle Wojskowe 93, 05-127 Białobrzegi;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Ostrów Maz., ul. Bociańskiego 1, 07-310 Ostrów Maz.;
• Rejon Modlin Twierdza, ul. Obwodowa 20, 05-160 Nowy Dwór Maz.,
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Kazuń, ul. Wojska Polskiego 1, 05-154 Kazuń Nowy.
Część nr 2 : szafy stalowe klasy A, B i C
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Ostrów Maz., ul. Bociańskiego 1, 07-310 Ostrów Maz.;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Warszawa – Wesoła, ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa Wesoła;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Kazuń, ul. Wojska Polskiego 1, 05-154 Kazuń Nowy;
• Rejon Nowy Dwór Maz. ul. Leśna 4, 05-101 Nowy Dwór Maz.;
• Rejon Modlin Twierdza, ul. Obwodowa 20, 05-160 Nowy Dwór Maz.,
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Białobrzegi, ul. Osiedle Wojskowe 93, 05-127 Białobrzegi;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Zegrze, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze.
|
GuidZP400 |
fd78942d-ebf7-4674-a1da-97459e2443eb
|
Biuletyn |
575566-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
142917040
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juzistek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261883896
|
Zamawiajacy fax |
261883868
|
Zamawiajacy email |
jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Juzstek 2 05-131 Zegrze, kancelara jawn pokój nr 43, budynek nr 220
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW PLOMBOWNICZYCH, POJEMNIKÓW NA KLUCZE, WORKÓW EWAKUACYJNYCH, SKRZYŃ ALUMINIOWYCH ORAZ SZAF STALOWYCH KLASY A, B I C, DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
|
Numer referencyjny |
ZP/50/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, zestawów plombowniczych, pojemników na klucze, worków ewakuacyjnych, skrzyń aluminiowych oraz szaf stalowych klasy A, B i C dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
a.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać obowiązującym normą z zakresu gatunku pierwszego,
b.Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
c.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania.
d.Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
e.Towar musi:
część nr 1:
-w poz. nr 8 być zgodny z normą PN-EN ISO 6940 i PN-EN ISO 6941
-w poz. nr 7, 8, 9 posiadać atest Instytutu Techniki Budowlanej- klasyfikacja ogniowa w zakresie stopnia palności wyrobów elastycznych.
w części nr 2:
-być zgodny z Zarządzeniem nr 57/MON z dnia 16.11.2011 oraz z Polską Normą PN-EN 1300
3.Termin gwarancji: został określony w „opisie przedmiotu zamówienia/rozdzielnik” – stanowiącym dla części nr 1 - załącznik nr 2a do umowy, dla części nr 2 - załącznik 2b do umowy.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla części nr 1 - załącznik nr 2a do umowy, dla części nr 2 - załącznik 2b do umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Miejsce wykonania zamówienia (dostawa):
Część nr 1: zestawy plombownicze, pojemniki na klucze, worki ewakuacyjne, skrzynie aluminiowe.
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Białobrzegi, ul. Osiedle Wojskowe 93, 05-127 Białobrzegi;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Ostrów Maz., ul. Bociańskiego 1, 07-310 Ostrów Maz.;
• Rejon Modlin Twierdza, ul. Obwodowa 20, 05-160 Nowy Dwór Maz.,
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Kazuń, ul. Wojska Polskiego 1, 05-154 Kazuń Nowy.
Część nr 2 : szafy stalowe klasy A, B i C
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Ostrów Maz., ul. Bociańskiego 1, 07-310 Ostrów Maz.;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Warszawa – Wesoła, ul. Okuniewska 1, 05-075 Warszawa Wesoła;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Kazuń, ul. Wojska Polskiego 1, 05-154 Kazuń Nowy;
• Rejon Nowy Dwór Maz. ul. Leśna 4, 05-101 Nowy Dwór Maz.;
• Rejon Modlin Twierdza, ul. Obwodowa 20, 05-160 Nowy Dwór Maz.,
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Białobrzegi, ul. Osiedle Wojskowe 93, 05-127 Białobrzegi;
• Sekcja Obsługi Infrastruktury (SOI) Zegrze, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze.
|
Cpv glowny przedmiot |
44421700-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz ofertowy
2. formularz cenowy
3. pełnomocnictwo:
1)w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CE i DG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności i jest dopuszczalna jedynie w sytuacjach określonych art. 144 ustawy Pzp.
3. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|