Dostawa sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych z terenu Gminy i Miasta Żuromin na potrzeby realizacji projektu 9.1.2 Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy.

Data publikacji 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-14 09:30:00
Instytucja Gmina i Miasto Żuromin
Miejscowość Żuromin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Tablice,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 495598 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002, 386534001, 386521001, 302131006, 301213006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego do 7 szkół podstawowych z terenu Gminy i Miasta Żuromin objętych projektem POKL 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki tj.:
- 2 szt. tablic interaktywnych;
- 4 szt. tablic interaktywnych mobilnych;
- 4 szt. ekranów projekcyjnych;
- 1szt. projektora;
- 2 szt. laptopów
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ:
- zał. nr 1 do SIWZ - Opis sprzętu multimedialnego
- zał. nr 2 do SIWZ - Wykaz sprzętu multimedialnego w poszczególnych szkołach

Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
a także posiadał dokumenty wymagane przepisami prawa np. certyfikaty lub świadectwa bezpieczeństwa.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie elementy jego wyposażenia oraz pełną dokumentację (m.in. instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne), oraz bezterminową nieograniczoną terytorialnie licencję (sublicencję) na wykorzystanie oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na dostarczonym sprzęcie i sprzęcie otrzymanym w ramach napraw.
Oferowany sprzęt musi być gotowy do użycia tj. musi posiadać akcesoria niezbędne do pracy danego urządzenia.
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu zamówienia oraz montaż urządzeń. Dostarczany sprzęt musi być kompatybilny i współgrać z sobą:
- Sprzęt do ZS Nr 1 w Żurominie - tablica interaktywna, projektor i laptop mają tworzyć zestaw multimedialny. Tablicę interaktywną należy zamontować na ścianie, niezbędne przewody umieścić w rynienkach natynkowych, projektor należy zamontować na suficie tak aby oświetlał całą powierzchnię aktywną tablicy. Należy dokonać kalibracji tablicy, projektora i komputera.
- Sprzęt do SP w Będzyminie, SP w Chamsku, SP w Kliczewie Dużym, SP w Poniatowie, SP w Raczynach - tablica interaktywna mobilna oraz ekran projekcyjny muszą tworzyć zestaw multimedialny. Należy dokonać kalibracji tablicy z projektorem.

Wykonawca przeszkoli min. 1 osobę w każdej z 7 szkół podstawowych w zakresie obsługi każdego z urządzeń.
Miejscem dostawy pomocy dydaktycznych będą szkoły: SP w Będzyminie, SP w Chamsku, SP w Kliczewie Dużym, SP nr 1 w Żurominie, SP nr 2 w Żurominie, dla SP w Poniatowie, SP w Raczynach zgodnie z wykazem w załączniku nr 2 do SIWZ.




W celu sprawdzenia zgodności dostarczonego sprzętu i oprogramowania z ofertą oraz poprawnością działania urządzeń i instalacji oprogramowania Wykonawca przeprowadzi pierwszą prezentację w każdej z 7 szkół podstawowych w obecności przedstawiciela Zmawiającego.

Wykonawca na dostarczony sprzęt multimedialny udzieli 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru zamówienia.

W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć Opis dla każdego ze sprzętu z którego jednoznacznie musi wynikać jakie parametry posiada oferowany sprzęt.
Opis ten będzie podstawą oceny spełnienia przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia.
Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

30 19 50 00-2 - Tablice
38 65 34 00-1 - Ekrany projekcyjne
38 65 21 00-1 - Projektory
30 21 31 00-6 - Komputery przenośne
30 12 13 00-6 - Urządzenia do powielania

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina i Miasto Żuromin
Ulica Pl. Piłsudskiego 3
Nr domu 3
Miejscowość Żuromin
Kod Pocztowy 09-300
Województwo mazowieckie
Tel 23 6572637
Fax 23 6572540
Internet www.zuromin.ibip.net.pl
Regon 00052853400000
E-mail ibgkios@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwie usługi w zakresie dostawy sprzętu multimedialnego o wartości dostawy min. 20.000,00 zł. brutto każda - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - Formularz nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy (na zał. nr 3 do SIWZ) 2) Opis dla każdego z dostarczanego urządzenia, z którego jednoznacznie musi wynikać jakie parametry posiada oferowany sprzęt. 3) Formularz nr 5 Informacja na temat podwykonawców - jeżeli dotyczy oraz wskazanie w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 4) Pełnomocnictwo do reprezentacji w przypadku składania oferty przez pełnomocników ( jeśli dotyczy); 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) ;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności zmiany w umowie o dofinansowanie projektu lub harmonogramie płatności; c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, d) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy w tym działania sił wyższych. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiany terminów płatności: a) zmiany terminów płatności wynikające ze zmian wprowadzonych do umowy o dofinansowanie lub harmonogramu płatności; 3) Zmiana Podwykonawców: a) zmiana podwykonawców, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy po uprzedniej akceptacji zamawiającego oraz wykazaniu przez Wykonawcę, iż poprzedniemu podwykonawcy wypłacono należne mu wynagrodzenie za dotychczas wykonaną pracę bądź przedstawieniu dowodu, iż poprzedni podwykonawca nie miał prawa do wynagrodzenia i zrzekł się prawa do niego tak wobec Wykonawcy jak i wobec Zamawiającego. 4) Zmiana wysokości stawki podatku VAT od towarów i usług: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.zuromin.ibip.net.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Wydział Infrastruktury Budownictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 25
Data składania wniosków 14/12/2012
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Gminy i Miasta Żuromin Pl. Piłsudskiego 3 09-300 Żuromin Sekretariat Urzędu, pokój nr 17
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych pn. Sukces osiągniemy gdy indywidualizację zastosujemy.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)