GuidZP400 |
f36ecd93-1cac-4a5e-9ffa-97a6b7ea237c
|
Biuletyn |
586149-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
|
Regon |
68675300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przemyśl
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
016 6782962, 6752072
|
Zamawiajacy fax |
166 786 449
|
Zamawiajacy email |
przetarg@um.przemysl.pl
|
Adres strony url |
www.przemysl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zalogowani do życia – rozwijanie kompetencji kluczowych dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IX Jakość Edukacji i Kompetencji w Regionie Działanie 9.2 Poprawa Jakości Kształcenia Ogólnego w ramach konkursu nr RPPK.09.02.00-IP.01-18-008/16.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przemysl.pl bip zamówienia publiczne dostawa
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Urząd Miejski w Przemyślu, Rynek1, 37-700 Przemyśl, Kancelaria Ogólna (parter).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu Zalogowani do życia – rozwijanie kompetencji kluczowych dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IX Jakość Edukacji i Kompetencji w Regionie Działanie 9.2 Poprawa Jakości Kształcenia Ogólnego w ramach konkursu nr RPPK.09.02.00-IP.01-18-008/16.
|
Numer referencyjny |
ZP.2710.4.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu "Zalogowani do życia – rozwijanie kompetencji kluczowych dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IX Jakość Edukacji i Kompetencji w Regionie Działanie 9.2 Poprawa Jakości Kształcenia Ogólnego.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
3.W Załączniku Nr 6 do SIWZ podano minimalne parametry, jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego. Wskazane tam ewentualne nazwy własne, znaki towarowe patenty i miejsca pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą oferować produkty o parametrach równoważnych, za które zostaną uznane rozwiązania o parametrach takich samych lub wyższych.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Dniem wykonania zamówienia jest dzień podpisania protokołu odbioru.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do placówek oświatowych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmiot, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100. 000 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu multimedialnego o wartości minimum 100 000,00 zł. brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. I ppkt. 2a Rozdziału II SIWZ.
2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. I ppkt. 2b Rozdziału II SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg. wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ;
2) kalkulację cenową sporządzoną wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowę regulującą ich współpracę wskazującą pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr 08 1560 0013 2787 7120 6000 0006, a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć u Kierownika Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1 pokój 20d (oryginał), a kopię złożonego dokumentu należy również załączyć do oferty.
5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 19 września 2017r. do godz. 10:00 z dopiskiem: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu "Zalogowani do życia – rozwijanie kompetencji kluczowych dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami" w ramach Działanie 9.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu nr RPPK.09.02.00-IP.01-18-008/16.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
a) być wystawione na Gminę Miejską Przemyśl;
b) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego;
c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania.
8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt IX.9 rozdziału V SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Szczegółowe postanowienia dotyczące zwrotu wadium lub jego zatrzymania określono w art. 46 ust. 1 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami niniejszej umowy, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku działania siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; nie więcej jednak niż o okres działania siły wyższej, do chwili jej ustąpienia.
|
IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 4 17 |
1
|