GuidZP400 |
a4b46a72-2abd-4678-aa55-ddd0e9839545
|
Biuletyn |
582096-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
|
Regon |
00027406800010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowskie Przedmieście
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15/17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-071
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4210100
|
Zamawiajacy fax |
22 8288773
|
Zamawiajacy email |
aswierczynska@mkidn.gov.pl
|
Adres strony url |
www.mkidn.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mkidn.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wybór Licensing Solution Providers (LSP) odsprzedawcy licencji oprogramowania Microsoft na rzecz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA)
|
Numer referencyjny |
30/BDG/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wybór Licensing Solution Providers (LSP) - odsprzedawcy licencji oprogramowania Microsoft na rzecz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku Nr 6 do niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Z uwagi na fakt, że art. 30 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązuje Wykonawcę do wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązania są równoważne i spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego, zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia pełnej zgodności zaoferowanych produktów z wymogami specyfikacji poprzez wielokrotne przeprowadzenie testów w warunkach produkcyjnych na sprzęcie Zamawiającego z użyciem urządzeń peryferyjnych Zmawiającego, na arkuszach, bazach danych i plikach Zamawiającego. W tym celu Wykonawca na każde wezwanie zamawiającego zobowiązany będzie do dostarczenia do siedziby zamawiającego w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania po jednym egzemplarzu wskazanego przedmiotu.
W odniesieniu do oprogramowania mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania się do oficjalnych, publicznie dostępnych stron internetowych producenta weryfikowanego przedmiotu oferty. Negatywny wynik tego sprawdzenia skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Nie przedłożenie oferowanych produktów do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane jako negatywny wynik testu.
Po wykonaniu testów dostarczone do testów egzemplarze zostaną zwrócone Wykonawcom. Z uwagi na szeroki zakres funkcjonalny i terytorialny wdrożenia planowanego na bazie zamawianego oprogramowania oraz konieczność minimalizacji kosztów związanych z wdrożeniem, szkoleniami i eksploatacją systemów Zamawiający wymaga oferty zawierającej licencje od jednego producenta produktów umożliwiające wykorzystanie wspólnych i jednolitych procedur masowej instalacji, uaktualniania, zarzadzania i monitorowani.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą zostać wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 3. Formularz ofertowy. 4. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający dokona sprawdzenia, czy wymagana kwota wpłynęła na konto Zamawiającego w wymaganym terminie. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymagana kwota wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 500 zł.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto bankowe Zamawiającego przelewem na nr rachunku bankowego 33 1010 1010 0010 4913 9120 0000 z dopiskiem: Wybór Licensing Solution Providers (LSP) - odsprzedawcy licencji oprogramowania Microsoft na rzecz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) „Nr Sprawy 30/BDG/PN/2017”
Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia wadium powinno zawierać stwierdzenie, że nieodwołalnie, na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu przepadku wadium w sytuacjach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, następuje jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń poręczyciela/gwaranta w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą.
W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.
Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Proponowane zmiany umowy, które mogą być wprowadzone na etapie jej realizacji:
1.Strony dopuszczają waloryzację cen w przypadku zmiany:
a)stawki podatku od towarów i usług,
b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ a Wykonawca złoży nie później niż 30 dni od dnia w życie przepisów dokonujących tych zmian, wniosek o dokonanie zmiany treści umowy oraz należycie udokumentuje, że wprowadzone zmiany mają wpływ na koszty realizacji umowy przez Wykonawcę.
2.W przypadkach, o których mowa w ust. 1 zmiana wymaga wniosku jednej ze stron umowy.
3.W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wysokość zmiany wynagrodzenia odpowiadać będzie wysokości zmiany stawki podatku od towarów i usług.
4.Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia obowiązana jest wykazać drugiej stronie czy i jaki wpływ zmiany te będą miały na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ.
5.Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie.
|
IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|