GuidZP400 |
e58ed060-d274-47ba-afe0-196e9cf18ce4
|
Biuletyn |
586201-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
|
Regon |
931934644
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Skarbowców
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-025
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 726 27 16
|
Zamawiajacy fax |
713 731 165
|
Zamawiajacy email |
bronislaw.strugala@dodn.dolnyslask.pl
|
Adres strony url |
www.dodn.dolnyslask.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.dodn.dolnyslask.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.dodn.dolnyslask.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa doposażenia dla szkół/placówek w projekcie "Zawodowy Dolny Śląsk" - pomoce naukowe
|
Numer referencyjny |
ZP-04/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia dla szkół i placówek zawodowych na Dolnym Śląsku w ramach projektu "Zawodowy Dolny Śląsk". Zakup odpowiedniego wyposażenia jest niezbędny do prawidłowej realizacji projektu oraz osiągnięcia zakładanych celów i wskaźników projektu. Wnioskodawcą jest Województwo Dolnośląskie. Projekt jest realizowany w partnerstwie z: Powiatem Bolesławieckim, Powiatem Dzierżoniowskim, Powiatem Kamiennogórskim, Powiatem Kłodzkim, Powiatem Lubańskim, Powiatem Oleśnickim, Powiatem Polkowickim, Powiatem Strzelińskim, Powiatem Średzkim, Powiatem Świdnickim, Powiatem Wałbrzyskim, Powiatem Wołowskim, Powiatem Ząbkowickim, Gminą Jelenia Góra, Gminą Legnica, Gminą Wałbrzych, Gminą Wrocław, Politechnika Wrocławską i Dolnośląskim Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu. Zamawiający podzielił zamówienia na 4 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1: artykuły z zakresu logistyki, część 2: urządzenia mechaniczne i elektryczne, część 3: pomoce edukacyjne, cześć 4: urządzenie elektroniczne.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane od 14-40 dni od dnia podpisania umowy, zgodnie z przedstawioną ofertą.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz wykonanych dostaw – minimum 1 dostawa w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ o minimalnej wartości: 10 000,00 tys. zł brutto dla każdej z części
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz wykonanych dostaw – minimum 1 dostawa w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ o minimalnej wartości: 10 000,00 tys. zł brutto dla każdej z części
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać:
1) Wypełniony „Formularz ofertowy”- wg wzoru – załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ;
Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy musi zawierać opis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych lub dołączyć specyfikacje techniczną .
Oferty nie zawierające wyszczególnionych parametrów technicznych zostaną odrzucone.
2) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg wzoru – załącznik nr 3A i 3B do SIWZ;
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy:
1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie musi zawierać numer postępowania oraz części, której dotyczy oferta.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|