Dostawa doposażenia dla szkół/placówek w projekcie "Zawodowy Dolny Śląsk" - pomoce naukowe

Data publikacji 2017-09-11
Data zakończenia 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586201-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia dla szkół i placówek zawodowych na Dolnym Śląsku w ramach projektu "Zawodowy Dolny Śląsk". Zakup odpowiedniego wyposażenia jest niezbędny do prawidłowej realizacji projektu oraz osiągnięcia zakładanych celów i wskaźników projektu. Wnioskodawcą jest Województwo Dolnośląskie. Projekt jest realizowany w partnerstwie z: Powiatem Bolesławieckim, Powiatem Dzierżoniowskim, Powiatem Kamiennogórskim, Powiatem Kłodzkim, Powiatem Lubańskim, Powiatem Oleśnickim, Powiatem Polkowickim, Powiatem Strzelińskim, Powiatem Średzkim, Powiatem Świdnickim, Powiatem Wałbrzyskim, Powiatem Wołowskim, Powiatem Ząbkowickim, Gminą Jelenia Góra, Gminą Legnica, Gminą Wałbrzych, Gminą Wrocław, Politechnika Wrocławską i Dolnośląskim Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu. Zamawiający podzielił zamówienia na 4 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1: artykuły z zakresu logistyki, część 2: urządzenia mechaniczne i elektryczne, część 3: pomoce edukacyjne, cześć 4: urządzenie elektroniczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e58ed060-d274-47ba-afe0-196e9cf18ce4
Biuletyn 586201-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu
Regon 931934644
Zamawiajacy adres ulica ul. Skarbowców
Zamawiajacy adres numer domu 8a
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-025
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 726 27 16
Zamawiajacy fax 713 731 165
Zamawiajacy email bronislaw.strugala@dodn.dolnyslask.pl
Adres strony url www.dodn.dolnyslask.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.dodn.dolnyslask.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dodn.dolnyslask.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa doposażenia dla szkół/placówek w projekcie "Zawodowy Dolny Śląsk" - pomoce naukowe
Numer referencyjny ZP-04/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia dla szkół i placówek zawodowych na Dolnym Śląsku w ramach projektu "Zawodowy Dolny Śląsk". Zakup odpowiedniego wyposażenia jest niezbędny do prawidłowej realizacji projektu oraz osiągnięcia zakładanych celów i wskaźników projektu. Wnioskodawcą jest Województwo Dolnośląskie. Projekt jest realizowany w partnerstwie z: Powiatem Bolesławieckim, Powiatem Dzierżoniowskim, Powiatem Kamiennogórskim, Powiatem Kłodzkim, Powiatem Lubańskim, Powiatem Oleśnickim, Powiatem Polkowickim, Powiatem Strzelińskim, Powiatem Średzkim, Powiatem Świdnickim, Powiatem Wałbrzyskim, Powiatem Wołowskim, Powiatem Ząbkowickim, Gminą Jelenia Góra, Gminą Legnica, Gminą Wałbrzych, Gminą Wrocław, Politechnika Wrocławską i Dolnośląskim Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu. Zamawiający podzielił zamówienia na 4 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część 1: artykuły z zakresu logistyki, część 2: urządzenia mechaniczne i elektryczne, część 3: pomoce edukacyjne, cześć 4: urządzenie elektroniczne.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane od 14-40 dni od dnia podpisania umowy, zgodnie z przedstawioną ofertą.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz wykonanych dostaw – minimum 1 dostawa w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ o minimalnej wartości: 10 000,00 tys. zł brutto dla każdej z części
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz wykonanych dostaw – minimum 1 dostawa w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ o minimalnej wartości: 10 000,00 tys. zł brutto dla każdej z części
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać: 1) Wypełniony „Formularz ofertowy”- wg wzoru – załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ; Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy musi zawierać opis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych lub dołączyć specyfikacje techniczną . Oferty nie zawierające wyszczególnionych parametrów technicznych zostaną odrzucone. 2) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg wzoru – załącznik nr 3A i 3B do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; Dokumenty i oświadczania wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie musi zawierać numer postępowania oraz części, której dotyczy oferta. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)