„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (w tym licencji)” w ramach projektu pt: „Wiedza – najlepsza inwestycja w gminie Lanckorona”

Data publikacji 2017-09-11
Data zakończenia 2017-09-19 00:00:00
Instytucja Gmina Lanckorona
Miejscowość Lanckorona
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586151-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (wraz z licencją) w ramach projektu nr RPMP.10.01.03-IP.01-12-032/16 pn. "Wiedza - najlepsza inwestycja w Gminie Lanckorona". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości dla każdej części został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (wraz z licencją)
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia:
a) Był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
b) Był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
c) Spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
d) Posiadał deklarację zgodności CE.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) Dostarczył przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Urzędu Gminy Lanckorona, ul. Krakowska 8, 34-143 Lanckorona, wraz z wniesieniem na II piętro budynku pk nr 10 oraz aby dostarczony przedmiot zamówienia był oznakowany numeracją i nazwą szkoły zgodnie z pozycjami zamieszczonymi w załączniku nr 2 do SIWZ- „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
b) Dostarczył instrukcje obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim.
Zamawiający wymaga, aby licencje na oprogramowanie pochodziły z legalnego kanału dystrybucji, nie mogą być przedmiotem przestępstwa lub naruszenia praw autorskich oraz aby nie były dotychczas aktywowane ani odnawiane.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e5b3a3a1-8ea3-49fd-8bd9-18d94afb591f
Biuletyn 586151-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Lanckorona
Regon 072182077
Zamawiajacy adres ulica Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Lanckorona
Zamawiajacy kod pocztowy 34-143
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338763516
Zamawiajacy email zopo.lanckorona@poczta.onet.pl
Adres strony url lanckorona.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Wojeówdztwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Nie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia lanckorona.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja lanckorona.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (w tym licencji)” w ramach projektu pt: „Wiedza – najlepsza inwestycja w gminie Lanckorona”
Numer referencyjny ZOPO.271.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (wraz z licencją) w ramach projektu nr RPMP.10.01.03-IP.01-12-032/16 pn. "Wiedza - najlepsza inwestycja w Gminie Lanckorona". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości dla każdej części został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (wraz z licencją) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: a) Był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego, b) Był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów, c) Spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie, d) Posiadał deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) Dostarczył przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Urzędu Gminy Lanckorona, ul. Krakowska 8, 34-143 Lanckorona, wraz z wniesieniem na II piętro budynku pk nr 10 oraz aby dostarczony przedmiot zamówienia był oznakowany numeracją i nazwą szkoły zgodnie z pozycjami zamieszczonymi w załączniku nr 2 do SIWZ- „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. b) Dostarczył instrukcje obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby licencje na oprogramowanie pochodziły z legalnego kanału dystrybucji, nie mogą być przedmiotem przestępstwa lub naruszenia praw autorskich oraz aby nie były dotychczas aktywowane ani odnawiane.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow nie wymagane
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 100.000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że wykonał dostawy lub usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: - co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia (m.in. laptopy, sprzęt związany z komputerami, oprogramowania itp.) o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 złotych brutto. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za dostarczenie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie informatyczne.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp, chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych, 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca musi wykazać, że wykonał dostawy lub usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: - co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia (m.in. laptopy, sprzęt związany z komputerami, oprogramowania itp.) o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 złotych brutto. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie informatyczne. 3. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy; 4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oferta winna zawierać wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do SIWZ), oraz niżej wymienione dokumenty: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ; 3. dokument potwierdzający dysponowanie zasobami innych podmiotów – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a). zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b). sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c). zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d). czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza; 5. oferta i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. W przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku: 1). W przypadku wystąpienia siły wyższej, 2). zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana okolicznościami wynikającymi z działania podmiotów trzecich na które Wykonawca nie miał wpływu. 3). zmiana osób wymienionych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem posiadania przez następców tych osób doświadczenia i uprawnień, co najmniej równoważnych doświadczeniu i uprawnieniom wskazanym w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w SIWZ. Zmiana osób może być dokonana w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z powierzonych obowiązków lub gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np.: rezygnacji. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie. 4). zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; 5). zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową lub w przypadku braku konieczności wykonywania części zamówienia, 6). możliwość zmiany modelu lub typu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umowa modelu lub typu i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego, 7). zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki procentowej podatku VAT; 8 ). Wykonawca może: a/. powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, b/. wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż w ofercie, c/. wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie, d/. zrezygnować z podwykonawstwa.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)