GuidZP400 |
e5b3a3a1-8ea3-49fd-8bd9-18d94afb591f
|
Biuletyn |
586151-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lanckorona
|
Regon |
072182077
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lanckorona
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-143
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338763516
|
Zamawiajacy email |
zopo.lanckorona@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
lanckorona.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Wojeówdztwa Małopolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
lanckorona.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
lanckorona.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (w tym licencji)” w ramach projektu pt: „Wiedza – najlepsza inwestycja w gminie Lanckorona”
|
Numer referencyjny |
ZOPO.271.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (wraz z licencją) w ramach projektu nr RPMP.10.01.03-IP.01-12-032/16 pn. "Wiedza - najlepsza inwestycja w Gminie Lanckorona". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości dla każdej części został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (wraz z licencją)
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia:
a) Był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
b) Był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
c) Spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
d) Posiadał deklarację zgodności CE.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) Dostarczył przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Urzędu Gminy Lanckorona, ul. Krakowska 8, 34-143 Lanckorona, wraz z wniesieniem na II piętro budynku pk nr 10 oraz aby dostarczony przedmiot zamówienia był oznakowany numeracją i nazwą szkoły zgodnie z pozycjami zamieszczonymi w załączniku nr 2 do SIWZ- „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
b) Dostarczył instrukcje obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim.
Zamawiający wymaga, aby licencje na oprogramowanie pochodziły z legalnego kanału dystrybucji, nie mogą być przedmiotem przestępstwa lub naruszenia praw autorskich oraz aby nie były dotychczas aktywowane ani odnawiane.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
nie wymagane
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą minimum 100.000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że wykonał dostawy lub usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
- co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia (m.in. laptopy, sprzęt związany z komputerami, oprogramowania itp.) o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 złotych brutto.
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za dostarczenie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie informatyczne.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp, chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych,
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca musi wykazać, że wykonał dostawy lub usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
- co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia (m.in. laptopy, sprzęt związany z komputerami, oprogramowania itp.) o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 złotych brutto.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie informatyczne.
3. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;
4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oferta winna zawierać wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do SIWZ), oraz niżej wymienione dokumenty:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ;
2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ;
3. dokument potwierdzający dysponowanie zasobami innych podmiotów – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a). zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b). sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c). zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d). czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza;
5. oferta i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. W przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku:
1). W przypadku wystąpienia siły wyższej,
2). zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana okolicznościami wynikającymi z działania podmiotów trzecich na które Wykonawca nie miał wpływu.
3). zmiana osób wymienionych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem posiadania przez następców tych osób doświadczenia i uprawnień, co najmniej równoważnych doświadczeniu i uprawnieniom wskazanym w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w SIWZ. Zmiana osób może być dokonana w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z powierzonych obowiązków lub gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np.: rezygnacji. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie.
4). zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
5). zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową lub w przypadku braku konieczności wykonywania części zamówienia,
6). możliwość zmiany modelu lub typu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umowa modelu lub typu i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego,
7). zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki procentowej podatku VAT;
8 ). Wykonawca może:
a/. powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom,
b/. wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż w ofercie,
c/. wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie,
d/. zrezygnować z podwykonawstwa.
|
IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|