Dostawa materiałów biurowych i kopert dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej oraz Inspektoratów ZUS w Żywcu i Cieszynie.

Data publikacji 2012-12-07
Data zakończenia 2012-12-17 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 259995 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301992301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
a)przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa artykułów biurowych oraz kopert dla potrzeb Oddziału ZUS w Bielsku-Białej oraz podległych jednostek organizacyjnych ( przez dostawę Zamawiający rozumie dostarczanie artykułów biurowych, piśmiennych oraz kopert, do siedziby Oddziału w Bielsku-Białej ul. Krasińskiego 34 w godzinach 8.00-13.00 od poniedziałku do piątku, rozładunek i złożenie w pomieszczeniu wskazanym przez pracownika Zamawiającego ). Przedmiot zamówienia, jego pełen wykaz, znajduje się w formularzach cenowych pogrupowanych wg rodzaju materiału,
b)termin realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r.,
c) dostawy odbywać się będą sukcesywnie na pisemne zapotrzebowanie Wydziału Administracji i Remontów Oddziału ZUS w Bielsku-Białej,
d) przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania pisemnego zapotrzebowania,
e) w przypadku pogorszenia w okresie gwarancji parametrów jakościowych i użytkowych dostarczonych materiałów biurowych w stopniu uniemożliwiającym lub znacznie ograniczającym wykorzystanie ich zgodnie z przeznaczeniem, Wykonawca wymieni wadliwą ilość materiałów na wolne od wad w terminie 3 dni roboczych od powiadomienia faksem przez Zamawiającego,
f) koszty transportu do miejsca przeznaczenia określone w ppkt. a), ponosi Wykonawca,
g) dostarczone materiały biurowe muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 m-cy przed dniem dostarczenia do Zamawiającego,
h) w całym okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać wyłącznie asortyment zgodny z oferowanym. W przypadku zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i były niezależne od niego, co skutkowałoby, iż nie da się zrealizować dostawy na dotychczasowych warunkach, Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy asortymentu równoważnego, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego,
i)zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych , tzn.

część 1 materiały biurowe (wykaz znajduje się w formularzach cenowych nr 1, 2, 3, 4,)

część 2 koperty

Opis

dostawa materiałów biurowychAsortyment Jedn. miary Ilość
Koperta C6/5 z okienkiem + nadruk /łącznie/ 1 tys. 200
Koperta DL z okienkiem + nadruk /łącznie/ 1 tys. 240
Koperta B-5 bez okienka 1 tys. 48
Koperta B-4 brązowa 1 tys. 15
Koperta C-4 brązowa 1 tys. 15
Koperta C-3 brązowa 1 tys. 12
Koperta przestrzenna E4 szt. 2000

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
Ulica ul. Krasińskiego 34
Nr domu 34
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-300
Województwo śląskie
Tel 33 825 27 15
Fax 33 825 27 16
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600000
E-mail Joanna.Szwej@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: ­ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; ­oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ;
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie -załącznik nr 5 do SIWZ; Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: ­ wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty wykonania i odbiorców, ­dokumenty potwierdzające, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej dostawy materiałów biurowych (część 1) i co najmniej jednej dostawy kopert (część 2). Z dokumentów musi wynikać, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ­oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ;
Potencjał Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: ­oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ;
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: ­oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ;
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: ­oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ;
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 3 do karty ofertowej Wykonawcy; Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 4 do karty ofertowej Wykonawcy; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do karty ofertowej Wykonawcy; Karta ofertowa Wykonawcy ( zaleca się aby stanowiła stronę tytułową ); Do oferty należy załączyć po 100 szt. kopert typu C6/5 i DL, celem wykonania testów na kopertownicy znajdującej się na wyposażeniu Zamawiającego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający, w trybie art. 144 ust 1 ustawy przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: ­ terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty w szczególności: a) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy działania wojenne, b) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem. ­ sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty w szczególności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ­ siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, ­ zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego. 2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy: - zmiana adresu do korespondencji, - utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. Strony stosują się do obowiązujących w danym czasie aktów prawnych, - zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę, - zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy. 4. Zmiana, o których mowa w pkt. 3 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 Kodeksu Spółek Handlowych. 6. Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 7. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej, w budynku PTTK ul. Krasińskiego 38, w pokoju nr 206 (II p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych.
Data składania wniosków 17/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć nie później niż do dnia 17.12.2012 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, dziennik podawczy na parterze budynek A.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)