GuidZP400 |
bc66f439-eac5-494a-9332-6a0c836cd71a
|
Biuletyn |
589350-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lipnowski
|
Regon |
91086972000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sierakowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10 B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lipno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
542 872 039
|
Zamawiajacy fax |
542 872 039
|
Zamawiajacy email |
starostwo@lipnowski.powiat.pl
|
Adres strony url |
http://bip.lipnowski.powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego” nr RPKP.06.03.02-04-0005/16 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi priorytetowej: 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry. Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. Podziałania: 6.3.2: Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lipnowski.powiat.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lipnowski.powiat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
JEDYNIE W FORMIE PAPIEROWEJ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
STAROSTWO POWIATOWE W LIPNIE, UL. SIERAKOWSKIEGO B, 87-600 LIPNO - SEKRETARIAT URZĘDU
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – dostawa mebli.”
|
Numer referencyjny |
Or.272.12.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 14 części:
część I – ZST Lipno – pracownia obsługi gości – załącznik nr 1
część II – ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2
część III – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 3
część IV – ZST Lipno – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 4
część V – ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 5
część VI – ZS Skępe – pracownia diagnostyki i naprawy urządzeń - załącznik nr 6
część VII - ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 7
część VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 8
część IX - ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 9
część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia informatyczna - załącznik nr 10
część XI – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 11
część XII - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 12
część XIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 13
część XIV – ZS Skępe - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 14
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-02-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym
jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym
jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym
jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych –
załącznik nr 15.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych –
załącznik nr 15.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych –
załącznik nr 15
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część I – ZST Lipno – pracownia obsługi
gości - 450 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) część II – ZS Dobrzyń nad Wisłą –
pracownia obsługi gości - 450 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) część III – ZS Skępe
– pracownia obsługi gości - 550 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) część IV – ZST
Lipno – pracownia gastronomiczna - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) część V – ZS
Dobrzyń nad Wisłą – pracownia gastronomiczna - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) część VI
– ZS Skępe – pracownia diagnostyki i naprawy urządzeń – 30 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100)
część VII - ZST Lipno – pracownia planowania żywienia – 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) część
VIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia planowania żywienia – 100 zł (słownie: sto złotych 00/100)
część IX - ZST Lipno – pracownia informatyczna – 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia informatyczna – 100 zł (słownie: sto złotych 00/100)
część XI – ZS Skępe – pracownia informatyczna – 90 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
część XII - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego – 150 zł (słownie: sto
25.08.2017 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=b5e7a4b0-ec60-4207-9ba2-a89a422343b1
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=b5e7a4b0-ec60-4207-9ba2-a89a422343b1 9/27
pięćdziesiąt złotych 00/100) część XIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego
zawodowego – 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) część XIV – ZS Skępe - pracownia języka
angielskiego zawodowego – 150 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Wykonawca może
wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)
pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach
bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2016 poz. 359 z późn zm.). Wykonawca zobowiązany jest
wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść
przelewem na konto Zamawiającego, które znajduje się w Banku Spółdzielczym w Lipnie: Nr
rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania oraz część
na jakie jest wnoszone W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia
wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia
wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium
należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu
poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model
towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co
będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny
model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 3.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą stron z zachowaniem formy pisemnej
w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-02-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|