1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż małej architektury na ul. Jaworzyńskiej
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja trasy 2a w Legnicy celem poprawy jakości połączeń z siecią TEN-T i dróg krajowych - przebudowa ul. Jaworzyńskiej”.
Zakres dostawy i montażu obejmuje:
A. dostawę i montaż zestawów mebli miejskich, które składają się z poniższych elementów składowych:
1) donica duża ( 100x100x116h) , ilość: 64 sztuki
2) donica mała ( 100x55x71h) , ilość: 83 sztuki
3) barierka krótka , ilość: 17 sztuk
4) barierka długa , ilość: 25 sztuk
5) ławka z oparciem, ilość: 13 sztuk
6) ławka bez oparcia, ilość: 1 sztuka
7) ławka z oparciem skwer, ilość: 4 sztuki
8) donica mała ze stojakiem na rowery, ilość: 3 sztuki
9) donica duża ze stojakiem na rowery , ilość: 9 sztuk
10) donica mała ze stojakiem na zdjęcie, ilość: 4 sztuki
11) donica duża ze stojakiem na zdjęcie, ilość: 1 sztuka
B. dostawę pozostałych elementów małej architektury:
1) donica po łuku 1/4 koła, ilość: 4 sztuki
2) kaskadowa wieża kwiatowa stojąca, ilość: 2 sztuki
3) kaskadowa wieża kwiatowa stojąca niska, ilość: 2 sztuki
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane
przez Zamawiającego.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów
lub rozwiązań.
3. Szczegółowy zakres zamówienia – określa załączona Dokumentacja: w tym „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, koncepcja zagospodarowania (umiejscowienie zestawów) oraz rysunki-schematy elementów
i zestawów mebli miejskich – Rozdział 4 siwz, projekt umowy – Rozdział 3 siwz. |
GuidZP400 |
bbe2417e-1f04-46cd-afbb-92631771c986
|
Biuletyn |
590547-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Prezydent Miasta Legnicy
|
Regon |
39064725100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Słowiański
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
767 212 100
|
Zamawiajacy fax |
767 212 115
|
Zamawiajacy email |
im@legnica.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.um.bip.legnica.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.bip.legnica.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.bip.legnica.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty pisemne składane w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
59-220 Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wybór Wykonawcy dostawy i montażu małej architektury na ul. Jaworzyńskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja trasy 2a w Legnicy celem poprawy jakości połączeń z siecią TEN-T i dróg krajowych - przebudowa ul. Jaworzyńskiej”.
|
Numer referencyjny |
IM.RZP.271.6.1.247.44.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż małej architektury na ul. Jaworzyńskiej
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja trasy 2a w Legnicy celem poprawy jakości połączeń z siecią TEN-T i dróg krajowych - przebudowa ul. Jaworzyńskiej”.
Zakres dostawy i montażu obejmuje:
A. dostawę i montaż zestawów mebli miejskich, które składają się z poniższych elementów składowych:
1) donica duża ( 100x100x116h) , ilość: 64 sztuki
2) donica mała ( 100x55x71h) , ilość: 83 sztuki
3) barierka krótka , ilość: 17 sztuk
4) barierka długa , ilość: 25 sztuk
5) ławka z oparciem, ilość: 13 sztuk
6) ławka bez oparcia, ilość: 1 sztuka
7) ławka z oparciem skwer, ilość: 4 sztuki
8) donica mała ze stojakiem na rowery, ilość: 3 sztuki
9) donica duża ze stojakiem na rowery , ilość: 9 sztuk
10) donica mała ze stojakiem na zdjęcie, ilość: 4 sztuki
11) donica duża ze stojakiem na zdjęcie, ilość: 1 sztuka
B. dostawę pozostałych elementów małej architektury:
1) donica po łuku 1/4 koła, ilość: 4 sztuki
2) kaskadowa wieża kwiatowa stojąca, ilość: 2 sztuki
3) kaskadowa wieża kwiatowa stojąca niska, ilość: 2 sztuki
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane
przez Zamawiającego.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów
lub rozwiązań.
3. Szczegółowy zakres zamówienia – określa załączona Dokumentacja: w tym „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, koncepcja zagospodarowania (umiejscowienie zestawów) oraz rysunki-schematy elementów
i zestawów mebli miejskich – Rozdział 4 siwz, projekt umowy – Rozdział 3 siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
39142000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 500.000,00 PLN
Ocena warunku według:
- dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 500.000,00 PLN
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadają zdolności techniczne lub zawodowe:
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zamówienia na dostawę elementów małej architektury obejmujące: ławki, donice i stojaki rowerowe o łącznej wartości min. 600.000,- zł brutto w max. 6 zamówieniach – z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru –załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem ww. dowodów tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
Ocena warunku według:
- oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz
- załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz – wykaz dostaw
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru –załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem ww. dowodów tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnienia warunki udziału w postępowaniu:
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz,
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz;
4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz;
5) wykaz dostaw – wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru –załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem ww. dowodów tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę wymaganego doświadczenia zawodowego: Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zamówienia na dostawę elementów małej architektury obejmujące: ławki, donice i stojaki rowerowe o łącznej wartości min. 600.000,- zł brutto w max. 6 zamówieniach.
6) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz;
7) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz;
8) „formularz cenowy” - wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz;
9) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz;
10) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz,
11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi.
W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby
do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców;
12) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
13) dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie,
14) karty techniczne proponowanych elementów małej architektury,
15) specyfikację techniczną,
16) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 500.000,00 PLN
2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy -informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – co inny Wykonawca –uczestnik ww. postępowania- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
7.000,- PLN 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.
|
IV 4 4 data |
2017-09-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|