Doposażenie Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Dubinach

Data publikacji 2012-12-19
Data zakończenia 2013-01-03 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Dubinach
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519590 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 370000008, 301900007, 221100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dubinach wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Dubinach szczegółowo opisanych w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Kraina Radosnych Maluchów - utworzenie Punktu Przedszkolnego w Gminie Hajnówka współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Nr projektu: POKL.09.01.01-20-199/11.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół w Dubinach
Ulica Dubiny, ul. Główna 1b
Nr domu 1b
Miejscowość Hajnówka
Kod Pocztowy 17-200
Województwo podlaskie
Tel 85 682 25 68
Fax 85 682 46 12
Regon 20071953500000
E-mail e.maciuka@gmina-hajnowka.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/02/2013
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.). 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 3. Wykonawca wyraża zgodę na 30 dniowy termin płatności faktury od dnia jej dostarczenia po zrealizowaniu zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) Opis sposobu oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia
Wiedza Oświadczenie
Potencjał Oświadczenie
Zdolne Oświadczenie
Sytuacja Oświadczenie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.gmina-hajnowka.pl
Adres uzyskania siwz Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka;17-200 Hajnówka ul. A. Zina 1, pokój 45
Data składania wniosków 03/01/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Biuro Obsługi Szkół Samorządowych w Gminie Hajnówka;17-200 Hajnówka ul. A. Zina 1, pokój 45
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany z EFS w ramach POKL
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)