1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie laboratoriów edukacyjnych w w meble w ramach projektu „Gmina Słubice miejscem kształcenia ,,ku przyszłości" - stworzenie innowacyjnej edukacji dostosowanej do potrzeb rynku pracy”
2. Prace, do których odnosi się niniejsze zamówienie zlokalizowane są w placówkach edukacyjnych Gminy Słubice:
• Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Słubicach (SP1), ul. Wojska Polskiego 1,
69-100 Słubice
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Słubicach (SP2), ul. Wojska Polskiego 38,
69-100 Słubice
• Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Czarnieckiego w Słubicach (SP3), ul. Kilińskiego 8,
69-100 Słubice
• Szkoła Podstawowa w Golicach (SPG), ul. Słubicka 1, Golice, 69-100 Słubice,
• Gimnazjum nr 1 im. Hm. Zygmunta Imbierowicza w Słubicach (G1), ul. Wojska Polskiego 1,
69-100 Słubice
• Gimnazjum nr 2 im. Marka Kotańskiego w Słubicach (G2), ul. Wojska Polskiego 38,
69-100 Słubice.
Pracownie objęte projektem będą rozmieszczone w ww. poszczególnych placówkach edukacyjnych Gminy Słubice według poniższego zestawienia:
a) Szkoła podstawowa nr 1:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 77 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 75 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 131 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 78 – 1 szt.
b) Szkoła podstawowa nr 2:
Laboratorium matematyczne, sala nr 15 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 2 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 00 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 18 – 1 szt.
c) Szkoła podstawowa nr 3:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 9 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 5 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 17 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 6 – 1 szt.
d) Szkoła podstawowa w Golicach:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 12 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 19 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 10 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 3 – 1 szt.
e) Gimnazjum nr 1:
-Laboratoria matematyczne, sale nr 70, 71, 72 – 3 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 31 – 1 szt.
-Laboratorium biologiczne, sala nr 41 – 1 szt.
-Laboratorium chemiczne, sala nr 39 – 1 szt.
-Laboratorium fizyczne, sala nr 29 – 1 szt.
-Laboratoria do języków obcych, sale nr 47, 62, 68, 69 – 4 szt.
f) Gimnazjum nr 2:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 19 – 1 szt.
-Laboratorium biologiczne, sala nr 10 – 1 szt.
-Laboratorium chemiczne, sala nr 10 – 1szt.
-Laboratorium fizyczne, sala nr 11 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 13 – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami. |
GuidZP400 |
142fcca7-a9c7-473a-abc9-f84668b5269a
|
Biuletyn |
623975-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Słubice
|
Regon |
21096679200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słubice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
69100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
957 372 000
|
Zamawiajacy fax |
957 582 880
|
Zamawiajacy email |
przetargi@slubice.pl
|
Adres strony url |
www.slubice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pt.: „Gmina Słubice miejscem kształcenia ,,ku przyszłości" - stworzenie innowacyjnej edukacji dostosowanej do potrzeb rynku pracy” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.slubice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.slubice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W wersji pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, Sekretariat burmistrza, pokój nr 118
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony pn. Gmina Słubice miejscem kształcenia "ku przyszłości" - stworzenie innowacyjnej edukacji dostosowanej do potrzeb rynku pracy: wyposażenie laboratoriów w meble
|
Numer referencyjny |
ZP.271.31.2017.PG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie laboratoriów edukacyjnych w w meble w ramach projektu „Gmina Słubice miejscem kształcenia ,,ku przyszłości" - stworzenie innowacyjnej edukacji dostosowanej do potrzeb rynku pracy”
2. Prace, do których odnosi się niniejsze zamówienie zlokalizowane są w placówkach edukacyjnych Gminy Słubice:
• Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Słubicach (SP1), ul. Wojska Polskiego 1,
69-100 Słubice
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Słubicach (SP2), ul. Wojska Polskiego 38,
69-100 Słubice
• Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Czarnieckiego w Słubicach (SP3), ul. Kilińskiego 8,
69-100 Słubice
• Szkoła Podstawowa w Golicach (SPG), ul. Słubicka 1, Golice, 69-100 Słubice,
• Gimnazjum nr 1 im. Hm. Zygmunta Imbierowicza w Słubicach (G1), ul. Wojska Polskiego 1,
69-100 Słubice
• Gimnazjum nr 2 im. Marka Kotańskiego w Słubicach (G2), ul. Wojska Polskiego 38,
69-100 Słubice.
Pracownie objęte projektem będą rozmieszczone w ww. poszczególnych placówkach edukacyjnych Gminy Słubice według poniższego zestawienia:
a) Szkoła podstawowa nr 1:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 77 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 75 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 131 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 78 – 1 szt.
b) Szkoła podstawowa nr 2:
Laboratorium matematyczne, sala nr 15 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 2 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 00 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 18 – 1 szt.
c) Szkoła podstawowa nr 3:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 9 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 5 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 17 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 6 – 1 szt.
d) Szkoła podstawowa w Golicach:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 12 – 1 szt.
-Laboratorium przyrodnicze, sala nr 19 – 1 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 10 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 3 – 1 szt.
e) Gimnazjum nr 1:
-Laboratoria matematyczne, sale nr 70, 71, 72 – 3 szt.
-Laboratorium informatyczne, sala nr 31 – 1 szt.
-Laboratorium biologiczne, sala nr 41 – 1 szt.
-Laboratorium chemiczne, sala nr 39 – 1 szt.
-Laboratorium fizyczne, sala nr 29 – 1 szt.
-Laboratoria do języków obcych, sale nr 47, 62, 68, 69 – 4 szt.
f) Gimnazjum nr 2:
-Laboratorium matematyczne, sala nr 19 – 1 szt.
-Laboratorium biologiczne, sala nr 10 – 1 szt.
-Laboratorium chemiczne, sala nr 10 – 1szt.
-Laboratorium fizyczne, sala nr 11 – 1 szt.
-Laboratorium do języków obcych, sala nr 13 – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-03-02T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek udziału w postępowaniu, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mebli za kwotę minimum 100 000 złotych brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert– sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach określonych w art. 144 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian w umowie:
1) w przypadku, gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/realizacji umowy zaistnieje konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których będzie dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości netto, a wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość VAT, który uiszczał będzie Zamawiający na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany umowy,
4) dopuszcza się wprowadzenie zmian części / zakresów przedmiotu umowy, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców, w tym również poprzez realizacji za pomocą podwykonawców części zamówienia, dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przez podwykonawców. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują zapisy § 9 umowy; zmiana nie może spowodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ani zwiększenia należnego wykonawcy wynagrodzenia.
5) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia, mimo że w ofercie Wykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez podwykonawców. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują zapisy § 9 umowy; zmiana nie może spowodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ani zwiększenia należnego wykonawcy wynagrodzenia,
6) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku dopuszcza się zmiany umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie mogą spowodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ani zwiększenia należnego wykonawcy wynagrodzenia.
4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
5. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówień publicznych podlegają unieważnieniu. W miejsce unieważnionych postanowień wchodzą postanowienia w pierwotnym brzmieniu.
|
IV 4 4 data |
2017-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|