GuidZP400 |
e783131f-b5c3-4ab0-a390-047cf9814d91
|
Biuletyn |
627958-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Krakowski
|
Regon |
35155486700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 634 42 70
|
Zamawiajacy fax |
126 335 294
|
Zamawiajacy email |
zp@powiat.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,294184,2017.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez Wykonawców oferty wraz z załącznikami, dokumenty i oświadczenia uzupełnione w wyniku wezwania, zmiana oferty, powiadomienie Zamawiającego o wycofaniu złożonej przez wykonawcę oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną (poczta elektroniczna lub faks).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Krakowie Al. Słowackiego 20 30-037 Kraków pokój 203 (sekretariat główny) II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego
|
Numer referencyjny |
TG/ZP- 6 / 2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 9 do SIWZ; 2) Wzór umowy – zał. nr 8 do SIWZ.
Rodzaj materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia, wielkości oraz zakres zamówienia określone zostały w załączniku nr 9 do SIWZ w tabeli nr 1 specyfikacja techniczna. Przedstawione ilości materiałów eksploatacyjnych, zawarte w specyfikacji technicznej stanowią jedynie ilości szacunkowe i stanowią podstawę do wyliczenia całościowej ceny dla porównania złożonych ofert. Rozliczenia za rzeczywiście wykonane dostawy w poszczególnych asortymentach będą się odbywały na podstawie faktycznie dokonanych zamówień częściowych w oparciu o ceny jednostkowe, podane w ofercie. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów eksploatacyjnych w poszczególnych asortymentach, stosownie do rzeczywistych potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów eksploatacyjnych określonych w specyfikacji technicznej, natomiast nie może dotyczyć materiałów spoza specyfikacji technicznej. 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, na wskazany w zamówieniu adres (do siedziby Zamawiającego tj. w Krakowie przy al. Słowackiego 20 lub do wskazanych w zamówieniu filii Starostwa Powiatowego tj.: w Węgrzcach przy ul. Zapole 2, w Skawinie przy ul. Kopernika 13, w Krzeszowicach przy ul. Kolejowej 1 oraz w Krakowie ul. Przy Moście 1), w terminie do dnia następnego po dniu otrzymania zamówienia częściowego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, wraz z wniesieniem do pomieszczeń, po uprzednim pisemnym podaniu wielkości zamówienia przez Zamawiającego.
Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji w maksymalnej wartości o wysokości do 30% wynagrodzenia umownego brutto. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zobowiązania lecz uprawnienie Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania z prawa opcji przez Zmawiającego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Termin wykonania zamówienia (realizacji dostaw): od dnia zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż od 01.01.2018 r.) do 31.12.2019 r.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia (realizacji dostaw): od dnia zawarcia umowy (ale nie wcześniej niż od 01.01.2018 r.) do 31.12.2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
• kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
• zdolności technicznej lub zawodowej.
Ponadto Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Zamawiający przewiduje także wykluczenie Wykonawcy na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Oferty należy składać nie później niż do dnia 13 grudnia 2017 r. do godz. 11:00 na adres: Starostwo Powiatowe w Krakowie, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, pokój 203 (sekretariat główny) II piętro
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13 grudnia 2017 r. o godz. 11:15 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie, Al. Słowackiego 20, w Sali 100 (I piętro).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, jeśli właściwy rejestr jest publiczny, bezpłatny i ogólnodostępny, należy wskazać adres bazy danych, w której Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnienie warunku.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W ofercie należy złożyć:
1. Oświadczenie, stwierdzające, że wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne zostały wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 i ISO 14001, a ich wydajność jest potwierdzona wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 – dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 – dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych - załącznik nr 4
2. W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca dołączy do oferty:
a) oświadczenie potwierdzające równoważność oferowanych materiałów z oryginalnymi określonymi przez Zamawiającego, z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że oferowany asortyment równoważny ma takie same lub lepsze parametry techniczne, eksploatacyjne, bezpieczeństwa i użytkowe jak materiały oryginalne (w szczególności parametry dotyczące wydajności, pojemności tuszu/tonera i jakości wydruku będą takie same lub lepsze w stosunku do oryginału wytwarzanego, zalecanego przez producenta urządzenia; parametry dotyczące działania urządzeń po zamontowaniu równoważnych materiałów będą nie gorsze, niż w przypadku oryginalnych materiałów, np. urządzenie z równoważnym materiałem powinno zgłaszać prawidłowe komunikaty dotyczące stopnia zużycia materiału eksploatacyjnego). W szczególności z oświadczenia Wykonawcy powinno wynikać, że równoważne materiały eksploatacyjne nie spowodują pogorszenia działania urządzenia i są w pełni kompatybilne z urządzeniem, do którego je przeznaczono.
b) oświadczenie, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta czy w okresie pogwarancyjnym,
c) oświadczenie, że zobowiązuje się do wymiany na własny koszt uszkodzonego urządzenia na nowe o takich samych parametrach i cechach lub wyższych, jeżeli w przypadku danego urządzenia konieczna będzie trzecia naprawa z powodu stosowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę bądź jeżeli którakolwiek naprawa, bez względu na jej numer porządkowy, będzie ekonomicznie nieopłacalna,
d) oświadczenie, że w przypadku utraty przez Zamawiającego praw gwarancyjnych z powodu zamontowania i użytkowania oferowanych przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca przejmie wszystkie zobowiązania gwarancyjne producenta. Pisemną opinię, czy materiał eksploatacyjny spowodował utratę praw gwarancyjnych wyda autoryzowany serwis urządzenia – załącznik 7
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) Wypełniony Formularz oferty (wraz z formularzem cenowym) – załącznik nr 1 do SIWZ
b) Do Formularza oferty należy załączyć oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI niniejszej SIWZ – załącznik nr 2, załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ, a w przypadku oferowania materiałów równoważnych – również oświadczenie na druku stanowiącym zał. 7 do SIWZ.
2. W odpowiednich przypadkach należy złożyć:
- Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia w trakcie realizacji zamówienia wraz z informacją o zakresie i sposobie udostępnienia zasobów, jeżeli w wykazie wykonanych lub wykonywanych głównych usług Wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym).
W terminie 3 dni od opublikowania na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert należy złożyć (bez wezwania): oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 5a lub 5b.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23.000 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych 0/100). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Krakowie z dopiskiem „wadium – materiały eksploatacyjne”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego do dnia 13.12.2017 r. do godz. 11:00. Numer rachunku 37 1560 0013 2568 2812 5880 0010 – Getin Noble Bank S.A. Oryginał dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia należy złożyć w Kasie zamawiającego, Al. Słowackiego 20, pok. 312, III piętro, do dnia 13.12.2017 r. do godz. 11:00 lub załączyć do oferty.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
a) skorzystania z prawa opcji; b) zmiany ceny, jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; c) innego ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym.
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
1) wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę; 2) określenia warunków udziału w postępowaniu; 3) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 4) odrzucenia oferty odwołującego; 5) opisu przedmiotu zamówienia; 6) wyboru najkorzystniejszej oferty. Na orzeczenie KIO stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
|