Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP z terenu Gminy Władysławowo

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-14 00:00:00
Instytucja Gmina Władysławowo
Miejscowość Władysławowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 618000-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczego do prowadzenia akcji ratowniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) z terenu Gminy Władysławowo wskazanych w Załączniku B do SIWZ, zwanych w dalszej części SIWZ "Odbiorcami", realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin Związku Międzygminnego Zatoki Puckiej”.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych:
1) Część 1 – Urządzenia hydrauliczne,
2) Część 2 – Sprzęt ratowniczo-gaśniczy,
3) Część 3 – Odsysacz spalin samochodowych,
4) Część 4 – Urządzenia wodne,
5) Część 5 – System ładowania butli.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 290857f7-23d6-41da-9b01-910c56c987ea
Biuletyn 618000-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Władysławowo
Regon 19167541600000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. J. Hallera
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Władysławowo
Zamawiajacy kod pocztowy 84120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 674-07-21
Zamawiajacy fax 58 674 54 36
Zamawiajacy email zamowienia@wladyslawowo.pl
Adres strony url http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Nr umowy o dofinansowanie RPPM.11.01.00-22-0014/16-00, tytuł projektu: „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin związku Międzygminnego Zatoki Puckiej” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.1 Ograniczenie zagrożeń naturalnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zawarta w Gdańsku w dniu 18.08.2017r., którego beneficjentem jest Związek Międzygminny Zatoki Puckiej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty można składać osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe lub przez posłańca, lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski we Władysławowie, ul. Gen. J. Hallera 19,84-120 Władysławowo, pok. 308
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP z terenu Gminy Władysławowo
Numer referencyjny ZP.271.35.ROP.17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczego do prowadzenia akcji ratowniczych dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) z terenu Gminy Władysławowo wskazanych w Załączniku B do SIWZ, zwanych w dalszej części SIWZ "Odbiorcami", realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa poprzez wyposażenie jednostek ratownictwa na obszarze gmin Związku Międzygminnego Zatoki Puckiej”. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: 1) Część 1 – Urządzenia hydrauliczne, 2) Część 2 – Sprzęt ratowniczo-gaśniczy, 3) Część 3 – Odsysacz spalin samochodowych, 4) Część 4 – Urządzenia wodne, 5) Część 5 – System ładowania butli.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1. Oświadczenie - wykaz podwykonawców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia przez podwykonawców nie składa oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. WW. wykaz należy złożyć w oryginale. 2. Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ zgodnie ze wzorem Załącznika nr 1a do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument. 4. Formularz cenowy wraz ze wskazaniem okresów gwarancji - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa: 1) przenośnego działka wodno-pianowego - 2 szt. 2) pilarki ratowniczej - 3 szt. 3) pilarki do drewna - 1 szt. 4) pilarki ratowniczej - 1 szt. 5) piły do stali i betonu - 3 szt. 6) motopompy pływającej - 2 szt. 7) pompy szlamowej - 1 szt. 8) drabiny - 1 szt. 9) wentylatora oddymiającego - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia hydraulicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa: 1) urządzenia hydraulicznego - 1 komplet, 2) zestawu do stabilizacji pojazdu - 2 szt. 3) zestawu poduszek pneumatycznych - 3 zestawy, 4) zabezpieczenie w poduszkę powietrzną dla kierowcy - 3 szt. 5) zabezpieczenie w poduszkę powietrzną dla pasażera - 3 szt. 6) zestaw uniwerslany narzędzi ratowniczych - 1 komplet,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa odsysacza spalin samochodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa odsysacza spalin samochodowych - 1 stanowisko z mozliwością obsługi dwóch pojazdów jednocześnie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia wodnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa: 1) kombinezonów wypornościowych ratowniczych - 3 szt. 2) skafandrów suchych lodowych - 3 szt. 3) kombinezonów do pracy w wodzie - 3 szt. 4) wału przeciwpowodzowego - 1 komplet (10 szt.) 5) łodzi - 1 szt. 6) kajaka patrolowego - 1 szt. 7) pontonu - 1 szt. 8) przyczepy podłodziowej - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa systemu ładowania butli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa mobilnego systemu ładowania butli do aparatów oddechowych - 2 komplety
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)