Część 3. zamówienia udzielanego w 4 częściach, podzielona na dwa zadania. Zadanie nr 1 pn. „Dostawa i montaż umeblowania sali konferencyjnej”. Zadanie nr 2 pn. „Dostawa i montaż żaluzji okiennych PCV do sali konferencyjnej i aneksu kuchennego”.

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Gmina Gryfice
Miejscowość Gryfice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626320-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 395154401
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią: zaprojektowanie stołów, wykonanie, dostawa oraz montaż zaprojektowanych i gotowych mebli do sali konferencyjnej, dostawa i montaż żaluzji okiennych zamykanych i otwieranych ręcznie, wraz ze sprawdzeniem ich działania. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia znajduje się w budynkuadministracyjno-biurowym Urzędu Miejskiego w Gryficach przy Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4f95bc0-dea9-4e65-bc76-9d3190479ccc
Biuletyn 626320-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Gryfice
Regon 81168438000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Gryfice
Zamawiajacy kod pocztowy 72300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 38 53 200
Zamawiajacy fax 91 38 53 207
Zamawiajacy email szredzinski@urzad.gryfice.eu
Adres strony url www. gryfice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.gminagryfice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gryficach, Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
Nazwa nadana zamowieniu Część 3. zamówienia udzielanego w 4 częściach, podzielona na dwa zadania. Zadanie nr 1 pn. „Dostawa i montaż umeblowania sali konferencyjnej”. Zadanie nr 2 pn. „Dostawa i montaż żaluzji okiennych PCV do sali konferencyjnej i aneksu kuchennego”.
Numer referencyjny WPG.271.16.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowią: zaprojektowanie stołów, wykonanie, dostawa oraz montaż zaprojektowanych i gotowych mebli do sali konferencyjnej, dostawa i montaż żaluzji okiennych zamykanych i otwieranych ręcznie, wraz ze sprawdzeniem ich działania. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia znajduje się w budynkuadministracyjno-biurowym Urzędu Miejskiego w Gryficach przy Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 oraz 5a specyfikacji oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA NA ZADANIE NR 1 ORAZ W DRUKU OFERTA NA ZADANIE NR 2. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w ww. punkcie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA NA ZADANIE NR 1 i/lub wypełniony druk OFERTA NA ZADANIE NR 2, stanowiące załączniki nr 2A i 2B do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji umowy, w przypadku: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; d) z obiektywnych przyczyn, wynikających z opóźnień z rozstrzygnięciem przetargu i podpisaniem umowy na dostawę i montaż urządzeń aktywnych sieci, związanych z wykonaniem systemu do zarządzania obradami sesji Rady Miejskiej w Gryficach, w przypadku gdy Wykonawca nie będzie miał możliwości uzyskania w terminie wiążącej go umowy, informacji od podmiotu wykonującego system do zarządzania obradami, o rozmieszczeniu stanowisk systemu w projektowanych stołach i mównicy, a także tras przeprowadzenia okablowania w sposób uniemożliwiający uszkodzenie i pozwalający na bezpieczne i estetyczne zamaskowanie okablowania w meblach. 2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż umeblowania sali konferencyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa stołu konferencyjnego dużego szt. 1; Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa stołu konferencyjnego małego szt. 1; Krzesło konferencyjne KALA 670H lub wyrób równoważny szt. 49; Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i dostawa mównicy konferencyjnej szt. 1; Stół składany szt. 5; Wieszak odzieżowy mobilny szt. 1; Wieszak odzieżowy ścienny szt. 4.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż żaluzji okiennych PCV do sali konferencyjnej i aneksu kuchennego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515440-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Żaluzje okienne PCV obsługiwane ręcznie, w 8 otworach okiennych o uśrednionych wymiarach w świetle: szerokość x wysokość = 2,31 x 2,03 m kpl. 1.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)