Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia językowe prowadzone w ramach zadania pn. Smart Gimnazjum w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2017-12-07
Data zakończenia 2017-12-15 00:00:00
Instytucja Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie
Miejscowość Dorohusk
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629704-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia językowe prowadzone w ramach zadania pn. Smart Gimnazjum w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Część nr 1. Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z j. angielskiego pn. „Creative English” . Część nr 2. Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia z j. niemieckiego pn. „Deutschbox”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6b46868-9a34-4f5c-8b3b-466683081838
Biuletyn 629704-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie
Regon 53787500000
Zamawiajacy adres ulica Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Dorohusk
Zamawiajacy kod pocztowy 22-175
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 5661089 w. 20
Zamawiajacy fax 825 661 061
Zamawiajacy email sekretariat@dorohusk.com.pl
Adres strony url www.ugdorohusk.e-bip.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ugdorohusk.e-bip.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugdorohusk.e-bip.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tylko w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Niepodległości 50, 22-175 Dorohusk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia językowe prowadzone w ramach zadania pn. Smart Gimnazjum w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny I.Z.P. 271.43.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia językowe prowadzone w ramach zadania pn. Smart Gimnazjum w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Część nr 1. Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z j. angielskiego pn. „Creative English” . Część nr 2. Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia z j. niemieckiego pn. „Deutschbox”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponuje min. jednym samochodem przystosowanym do przewozu towarów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VI.2. w pkt. 2.1-2.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst zmiany zawarto w projekcie umowy zał. nr 6 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-12-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki tylko język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z j. angielskiego pn. „Creative English”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia z j. niemieckiego pn. „Deutschbox”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wysokość kar umownych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)